دانلود و خرید کتاب فکر می کنی کی هستی؟ کیت لیون ترجمه آزیتا طباطبایی رضوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب فکر می کنی کی هستی؟

کیت لئون در کتاب فکر می‌کنی کی هستی؟، با نقل روایت‌هایی از افراد بزرگ به شما کمک می‌کند معنا و هدف زندگی خود را کشف کنید و در مسیر موفقت‌های عالی گام بردارید. آزیتا طباطبایی رضوی، این کتاب را به فارسی ترجمه کرده است.


درباره کتاب فکر می‌کنی کی هستی؟

کیت لئون با مرور داستان زندگی و موفقیت افراد بزرگ، معنای تازه‌ای از زندگی را مورد توجه قرار داده است. کیت اعتقاد دارد خودشناسی از اهمیت بسیار ویژه‌ای در زندگی هر یک از ما برخوردار است. زیرا زمانی که بدانیم چرا به این دنیا آمده‌ایم و هدف ما در زندگی چیست، می‌توانیم تمام آرمان‌ها و فعالیت‌های خود را در راستای این هدف، بنا کنیم. بنابراین او افرادی را انتخاب کرده که برای اهداف‌شان زندگی می‌کنند و سوالات مرتبط با خودشناسی را از این گروه وسیع که موفقیت قابل توجهی را نیز کسب کرده بودند، پرسیده است. حاصل این پرسش‌ها در قالب روایت‌هایی در کتابی با عنوان فکر می‌کنی کی هستی؟، منتشر شده است. بدون شک روایات مطرح شده در این کتاب، جای تامل و فکر کردن دارند. امید است مطالعه مصاحبه با این افراد کمک کند تا مسیر زندگی‌تان را تغییر دهید.

خواندن کتاب فکر می‌کنی کی هستی؟، را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب فکر می‌کنی کی هستی؟، شما را در کشف مسیر و هدف زندگی‌تان کمک می‌کند؛ بنابراین مطالعه این کتاب را به همه مخاطبان خود پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از کتاب فکر می‌کنی کی هستی؟

ممکن است که زیگ زیگلار سلطان انگیزش باشد، مارک ویکتو هنسن و جک کنفیلد، خالقان کتاب سوپ جوجه برای روح، سلاطین داستان‌سرایی، و آنتونی رابینز برترین رهبر رشد فردی، اما باب پراکتور سلطان اندیشه است. وقتی صحبت از روش‌مند نمودن زندگی به میان بیاید، هیچ کس به گرد پای او نخواهد رسید. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که او بهترین است.

باب پراکتوز با علم نوین موفقیت که به آندرو کارنگی، سرمایه‌دار و نیکوکار مطرح دنیا برمی‌گردد، ارتباط مستقیم دارد. اسرار کارنگی، ناپلئون هیل را به شدت به شور و اشتیاق آورد که منجر به نگارش بیندیش و ثروت‌مند شو گردید و این کتاب نیز به نوبه خود سرمنشا نگارش تمامی ژانرهای کتب موفقیت که امروزه بخش عظیمی از کتاب فروشی‌های مدرن را به خود اختصاص داده، گردید. ناپلئون هیل، بعدها این وظیفه را به ارلنایتینگل ارزانی داشت و پس از آن این مهم به دستان توانای باب پراکتور سپرده شد.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب فکر می‌کنی کی هستی؟، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۴۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۷۲ صفحه

حجم

۳۴۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۷۲ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان