دانلود و خرید کتاب روند افزایشی توسعه در شهرهای هوشمند نیکول دوپوئی ترجمه مریم حق شناس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روند افزایشی توسعه در شهرهای هوشمند اثر نیکول دوپوئی

کتاب روند افزایشی توسعه در شهرهای هوشمند

معرفی کتاب روند افزایشی توسعه در شهرهای هوشمند

کتاب روندهای توسعه در شهرهای هوشمند به اهتمام الیاس استال و نیکول دوپوئی تالیف شده و حاوی نکاتی مهم در عرصه‌ی شهرهای هوشمند است. ترجمه و گردآورین این کتاب به سفارش کارگروه مهارت‌های سواد رسانه‌ای در شهر هوشمند، انجمن سواد رسانه‌ای ایران و توسط مرتضی چشمه‌نور، مریم حق‌شناس، هانیه عظیم‌زادگان، حسین رضایی و سمیرا لطفی نوکنده صورت گرفته و انتشارات پشتیبان آن را منتشر کرده است.


درباره کتاب روندهای توسعه در شهرهای هوشمند

کتاب روندهای توسعه در شهرهای هوشمند شامل تجربیات عمده و مهم مطالعاتی در زمینه شهر هوشمند در کشورهای مختلف است. متمرکز بر سازمان‌دهی و سیاست‌گذاری‌ها و مؤلفه‌های اجرایی است که به مشارکت مردم در زمینه نوآوری و توسعه هوشمندانه شهرهایشان هدایت می‌کند. ابتکارات مطرح شده در هر یک از شهرهای نام برده، نه تنها کاربرد مطالعات در حوزه هوشمندی شهرها را در عمل نشان می‌دهد، بلکه به نقد آن‌ها مینشیند و نقاط مهم هر یک را خاطرنشان می‌سازد و پیشنهادات و توصیه‌هایی را برای مخاطبان به همراه دارد. کتاب روندهای توسعه در شهرهای هوشمند، تالیف الیاس استال و نیکول دوپوئی حاوی نکات بسیار جدید، مهم، و در خور توجه در عرصه هوشمندی است و به خواننده دیدگاهی تازه می‌بخشد.

کتاب حاوی نکات بسیار جدید،‌ مهم، و در خور توجه در عرصه هوشمندی است و به خواننده دیدگاهی تازه می‌بخشد. مترجمین کتاب در راستای تأمین احتیاجات عملیاتی افراد جامعه برای ورود به عرصه جدید فناوری که آموزه‌های تئوری چندی در این زمینه را پیش‌تر فقط در برخی کتب و مقالات و محتواهای منتشر شده در فضای مجازی آموخته‌اند، با تقدیم این کتاب به مخاطبین خاص این حوزه تخصصی، پر‌کردن این کمبود را ضروری دانسته و تا حد امکان کوشیده‌ اند تا شیوة نگارش ترجمه، روان، قابل فهم و ساده باشد تا خوانندگان به راحتی منظور نویسنده کتاب را درک کنند. تسلط مترجمین بر موضوعات مطروحه، این کتاب را به مجموعه ای نفیس و قابل استفاده برای مخاطبان تبدیل نموده است. در ترجمة اصطلاحات سعی شده است تا حد امکان از معادل‌هایی استفاده شود که استادان و صاحب‌نظران پیش‌تر در مقالات خود آورده‌اند. امید است کتاب حاضر در کنار مجموعه اقداماتی که در راستای توسعه مفهوم شهر هوشمند در جامعه به صورت برگزاری همایش ملی و بین‌المللی، کتب و پایان‌نامه‌های دانشگاهی و طرح‌های تحقیقاتی انجام پذیرفته‌اند،گامی در جهت تأمین منابع مطالعاتی این حوزه باشد.

جملاتی از کتاب روندهای توسعه در شهرهای هوشمند

شهرها در حال توسعه‌اند و این توسعه ادامه دارد. پویایی فناوری در عملیات شهری ادغام شده است، از حمل‌ونقل گرفته تا تعمیر زیرساخت‌های شهری و غیره. غالباً عاقبت کار چنین سیستم‌هایی، برای کاربر نهایی شفاف و واضح نیست اما ادغام فناوری شهرهای هوشمند در زندگی روزمره ما بیشتر قابل‌ مشاهده است و ما می‌توانیم تغییرات بزرگی را در شهرهایمان آغاز کنیم. «برای خواندن جملات بیشتری از کتاب روندهای توسعه در شهرهای هوشمند اثر الیاس استال و نیکول دوپوئی بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.»

فهرست کتاب روندهای توسعه در شهرهای هوشمند

• پیشگفتار

• اینترنت اشیا در شهرهای متصل

• خلاصه مدیریتی

• مطالعات موردی

• شیکاگو در ایالت ایلینوی

• فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا

• شارلوت (کارولینای شمالی)

• سانفرانسیسکو (شهری در کالیفرنیا)

• دهلی نو – هند

• مقایسه مطالعات موردی

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۷۰ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۷۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان