دانلود و خرید کتاب اقتصاد گیگی دایان مولکای ترجمه خلیل رضوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب اقتصاد گیگی

اقتصاد گیگی نوشته دایان مولکای از مجموعه کتاب‌های زندگی و کسب‌وکار موفق برای همه و کتاب پنجاهم این مجموعه است.

دایان مولکای در این کتاب درباره آینده کسب‌وکارهای کوچک و فردی و راه‌های جدید موفقیت صحبت کرده است. او در این کتاب ایده‌ای را درباره کسب و کارهای فردی مطرح می کند که با کمک ان بتوانید دنیای بهتر، زمان استراحت بیشتر و تأمین مالی کاملتری داشته باشید.

اقتصاد گیگی برنامه‌ای طراحی شده را برای تفکر، برنامه‌ریزی و موفقیت به عنوان فردی مستقل در این دنیای جدید کار، فراهم می‌آورد. این برنامه شامل بینش‌ها و تمرین‌هایی ارزشمند برای آن دسته از افرادی است که می‌خواهند درک کنند که چگونه روش‌های جدید کار، روی آن‌ها تاثیر می‌گذارد. دایان مولکای عوامل بنیادین اقتصاد گیگی و شیوه تفکر و رفتاری را که برای موفقیت در دنیای مشاغل متکی به خود نیاز دارید، به شما اموزش می دهد.  اقتصاد گیگی را بخوانید تا یاد بگیرید که چگونه کار را وادار کنید تا برای شما کار کند.

 خواندن کتاب اقتصاد گیگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنید.

اگر به سن کار رسیده‌اید و می‌خواهید کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید. خواندن کتاب اقتصاد گیگی برای شما بسیار مفید خواهد بود.

جملاتی از کتاب اقتصاد گیگی

تاثیری که اقتصاد گیگی بر کارمندان دارد بسته به این‌که چه نوع کارمندی هستید، متفاوت است. اقتصاد گیگی سیستمی اقتصادی است که در آن کارمندان ماهر و باتجربه برنده‌اند؛ تقاضای زیادی برای استعدادهای‌شان هست پس، می‌توانند دست‌مزد بیش‌تری بخواهند و فرصت‌های زیادی برای ساختن و طراحی زندگی شغلی خود داشته باشند و می‌توانند آینده‌شان را آن‌طور که می‌خواهند، بسازند. آن‌ها می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و زندگی شغل‌شان را طوری طراحی کنند که استقلال، مفهوم، و برنامهٔ انعطاف‌پذیری داشته باشد. کارمندان ماهر این فرصت را دارند تا از مشاغل خوب به مشاغل عالی برسند.

به نظر نمی‌رسد که مدیران غیر ارشد و حقوق‌بگیران بتوانند در این وضعیت برنده باشند. تقاضای کم‌تری برای مهارت‌های آن‌ها وجود دارد، پس احتمالاً به‌صورت آزاد یا قراردادی مشغول به کار خواهند شد و یا به‌عنوان نیروهای استخدامی خارج از شرکت کار خواهند کرد. احتمالاً از تکه‌های باقیماندهٔ نردبان پیش‌رفتی که از آن بالا می‌رفتند آویزان خواهند ماند و یا با نگرانی به شغل تمام‌وقت‌شان که تابه‌حال نگه داشته‌اند، چنگ خواهند زد. حقوق‌شان افزایشی نخواهد داشت، مزایا کم‌تر و کم‌تر خواهد شد، و بالاخره خواهند پذیرفت که امنیت شغلی ندارند. آن‌ها می‌توانند شغل‌شان را نگه دارند؛ اما، برای نگه‌داشتنش باید سخت تلاش کنند.




نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۳۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

حجم

۵۳۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان