دانلود و خرید کتاب سرزمین رودخانه‌های بی‌نام پی‌یر پلو ترجمه ابوالقاسم سبطی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب سرزمین رودخانه‌های بی‌نام

سرزمین رودخانه‌های بی‌نام داستانی از پی‌یر پلو نویسنده فرانسوی است که ابولقاسم سبطی آن را به فارسی ترجمه کرده و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آن را منتشر کرده است.

سرزمین رودخانه‌های بی‌نام برای اولین بار در سال 1369 در کشور ترجمه و به چاپ رسید، در سال 1396 نیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویرایش جدیدی از این کتاب را روانه بازار کرد.


خلاصه سرزمین رودخانه‌های بی‌نام

پی‌یر پلو در سرزمین رودخانه‌های بی‌نام، داستانی تخیلی از زندگی انسان‌ها در سال 2337 میلادی را روایت می‌کند که تنها و سرگردان در سرزمینی یخ‌زده زندگی می‌کنند. جان‌ماشیل کارو یکی از شخصیت‌های اصلی این داستان و یکی از اعضای عالی‌رتبه حکومت متحده جهانی و مدیرعامل بزرگ‌ترین شرکت تجاری-صنعتی دولتی است. در این داستان جان ماشیل به‌عنوان سرپرست گروه شکارچیان به سرزمین‌های شمالی سفر می‌کند تا سرزمینی دور افتاده که تنها سرزمین وحشی و دست‌نخورده زمین را کشف کنند، تنها منطقه‌ای از زمین که همچنان درختان وحشی و خودرو و بدون کود شیمیایی رشد کرده بودند. تنها منطقه‌ای که همچنان آسمان تمیز و دور از هرگونه آلودگی انسان‌ها بود. تنها منطقه‌ای که هنوز از دست شکارچیان انسان در امان مانده بود.

خواندن سرزمین رودخانه‌های بی‌نام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

سرزمین رودخانه‌های بی‌نام داستانی است که برای نوجوانان 13 تا 17 سال نوشته شده، اما موضوع این داستان و پرداختن به آینده زمین در این داستان به‌قدری جذاب است که خواندن آن می‌تواند برای بزرگسالان نیز بسیار جذاب و خواندنی باشد.

جملاتی از سرزمین رودخانه‌های بی‌نام

راویری سکوت کرد. نگاهش را بر دشت سفید گسترد و پس از مدتی زمزمه‌کنان گفت: «درست است که سرزمین خیلی وسیع به‌نظر می‌رسد و شاید تنها سرزمینی باشد که تاکنون دست‌نخورده و بکر مانده، اما در مقایسه با وسعت کره زمین بسیار کوچک است.» راویری اضافه کرد: «آن‌وقت ما آمده‌ایم تا این قطعه کوچک را هم تغییر بدهیم. آمده‌ایم تا پنجه‌های غول‌آسای خود را در پیکر این قطعه‌ی کوچک که به‌طور معجزه‌آسایی از تغییر به‌دور مانده فرو کنیم. امما چه می‌توان کرد، این کار برای گسترش تمدن لازم است. با این حال زیبایی این‌جا واقعا زیبایی بکری است. انسان احساس می‌کند این سرزمین بر روح و قلبش اثر می‌گذارد. برای خواندن جملات بیشتری از کتاب سرزمین رودخانه‌های بی‌نام بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

نظرات کاربران

fateme88
۱۳۹۹/۰۵/۱۱

عالیه . من برای مادرم خوندم خیلی کیف کرد عالی بود .

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان