دانلود و خرید کتاب انتخابات و انتخاب اصلح عباس چهاردولی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب انتخابات و انتخاب اصلح

انتخابات و انتخاب اصلح توسط عباس چهاردولی و ابولقاسم دل‌انگیز به رشته تحریر درآمده و انتشارات دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی مرکز انتشارات راهبردی آن را منتشر کرده است. 

درباره کتاب انتخابات و انتخاب اصلح

در کتاب انتخابات و انتخاب اصلح به بررسی مشارکت مردم در نظام‌های سیاسی مختلف، نقش انتخابات در دموکراسی، اهمیت انتخاب در ایران و بررسی قوانین و مقررات آن و... پرداخته شده است. نظام‌های سیاسی که خاستگاه آن‌ها خدمت به ملت در حوزه‌های مختلف مردم‌سالاری است، دغدغه مشارکت همه اقشار جامعه در فرآیندهای سیاسی به‌عنوان بازیگران موثر این فضا را دارند. دموکراسی و مشارکت مردمی در نظام‌های سیاسی نیز رویکردهای متعددی دارد ولی انتخابات بارزترین و باشکوه‌ترین آن است و بنا به بسترهای سیاسی هر کشور، شاخصی از مشروعیت کشورهای غیردینی (سکولار) از طریق انتخابات تجلی می‌یابد. توجه به نقش شگفتی‌ساز انتخابات در سرنوشت اکثر کشورهای رو به پیشرفت، اهمیت بررسی و تحلیل رفتار انتخاباتی در کشورهای با موقعیت برتر را مضاعف کرده است. انتخابات و رفتار انتخاباتی ملت‌ها، بیانگر نوعی کنش و نگرش سیاسی آنان نسبت به مسئولین کشور است که با کارکردهای ساختاری زیرسیستم‌های اقتصادی و فرهنگی در سطح کلان نظام اجتماعی مشارکت دارند. کمیت و کیفیت مشارکت انتخاباتی مردم می‌تواند میزان مقبولیت، کارآمدی نظام، سیاست‌ها و کارگزاران حکومتی را در حوزه‌های مختلف تایید یا مورد سوال قرار دهد.

جملاتی از کتاب انتخابات و انتخاب اصلح

انتخابات تجلی حضور و مشارکت سیاسی مردم و عرصه تحقق اراده ملت برای تعیین سرنوشت خویش است. از این رو انتخابات دارای اهمیت و جایگاه بلندی است و مردم نقش بزرگی در ایفای این رسالت و تکلیف بزرگی بر دوش خواهند داشت. برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب انتخابات و انتخاب اصلح، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

فهرست کتاب انتخابات و انتخاب اصلح

• انتخابات از منظر اندیشمندان اسلامی

• علم و آگاهی در پدیده‌های سیاسی و فرآیند انتخابات

• معیارهای انتخاب کاندیدای اصلح

• آسیب‌شناسی انقلاب اسلامی و انتخابات

• پیشنهادات

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۶ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۶ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان