دانلود و خرید کتاب حنیف شهر ما تیمور محمدباقرلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حنیف شهر ما اثر تیمور محمدباقرلو

کتاب حنیف شهر ما

انتشارات:انتشارات صریر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب حنیف شهر ما

تیمور محمدباقرلو عملکرد گردان جندالله (حضرت رسول ص) شهرستان خوی را به رشته تحریر درآورده که در کتابی با عنوان حنیف شهر ما، منتشر شده است.


درباره کتاب حنیف شهر ما

تیمور محمدباقرلو در نگارش داستان حنیف شهر ما کوشیده تا عملکرد گردان مستقل جندالله و بخش کوچکی از دریای بیکران مجاهدت‌ها و تلاش‌های رزمندگان این گردان را روایت کند. این نوسنده اعتقاد دارد بیان خاطرات رزمندگان به تثبیت سیره، منش و ایثارگری‌های این عزیزان، منجر می‌شود. همچنین تاثیر بسزایی در انتقال فرهنگ جهاد و شهادت دارد. فصل نخست کتاب با معرفی مراحل تشکیل و سازماندهی گردان جندالله (حضرت رسول ص) شهرستان خوی آغاز می‌شود. از فصل دوم تا هفتم، عملیات‌های صورت گرفته میان سال‌های ۱۳۶۲ تا ۱۳۶۸ روایت می‌شوند. در فصل هشتم کتاب نیز، زندگی‌نامه شهدا این گردان نقل می‌شود. فصل پایانی نیز به نقشه‌های عملیاتی اختصاص دارد.

خواندن کتاب حنیف شهر ما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب حنیف شهر ما را به علاقمندان ادبیات پایداری و حماسه ۸ ساله دفاع مقدس ایران، پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از کتاب حنیف شهر ما

طرح درسی بسته به نوع مأموریت گردان در منطقه، شامل رزمهای پیاده، کوهستان، رزم شبانه، کمین و ضد کمین، چریک و ضد چریک، جنگ‌های نامنظم متناسب با جنگ در کردستان، رزم انفرادی، آرایش و حرکات نظامی، زندگی در شرایط سخت، بدن‌سازی، آموزش سلاح‌های نیمه‌سنگین، سبک و انفرادی و ... دیگر آموزش‌های لازم بود.

آموزش به مدت یک ماه توسط مربیان واحد آموزش سپاه خوی و کادر گردان به صورت فشرده و شبانه روزی با شور و شوق انقلابی و روحیه بالای کفر ستیزی و ایمان راسخ انجام، و گردان آماده مأموریت و گفتن لبیک به ندای هل من ناصر ینصرنی حسین (ع) زمان خود شد. برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب حنیف شهر ما، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۷۶ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۷۶ صفحه

قیمت:
۷,۷۰۰
تومان