دانلود و خرید کتاب هزارتوی فضا گیلیان رابین اشتاین ترجمه محبوبه نجف خانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب هزارتوی فضا

هزارتوی فضا داستانی علمی-تخیلی برای نوجوانان و نوشته گیلیان رابین‌اشتاین است. این اثر ادامه کتاب شیاطین فضا از این نویسنده است.

خلاصه کتاب «هزارتوی فضا»

داستان هزارتوی فضا درباره یک بازی عجیب و غریب کامپیوتری به اسم هزارتوی فضا است که اندرو پسر دبیرستانی آن را از شرکتی در ژاپن خریده ‌است. او که خانه‌اش را عوض کرده و حالا با دوستش یک خانه مشترک و یک کامپیوتر مشترک دارد به دنبال راهی برای به دست آوردن کامپیوتر می‌گردد تا این که فرصتی پیدا می‌کند تا بازی هیجان‌انگیز عجیبش را امتحان کند.

کتاب «هزارتوی فضا» برای چه کسانی مناسب است

این اثر برای نوجوانانی که داستان‌های علمی-تخیلی علاقه‌دارند نوشته شده است.

درباره «گیلیان رابین‌اشتاین»

خانم گیلیان رابین‌اشتاین در کشور انگلستان متولد شد و تحصیلات خود را در رشتهٔ زبان‌شناسی در دانشگاه آکسفورد به پایان رساند.او پس از مدتی کار در حوزهٔ نشر و روزنامه‌نگاری، در سال ۱۹۷۳ به استرالیا مهاجرت کرد.
این نویسنده کتاب‌های بسیاری برای تمام گروه‌های سنی کودکان و نوجوان نوشته است که در سراسر جهان مورد استقبال خوانندگان قرار گرفته، در استرالیا جوایز بسیاری کسب کرده و به اکثر زبان‌های اروپایی ترجمه شده‌اند. او غیر از نویسندگی، در زمینهٔ تئاتر جوانان نیز مدتی فعالیت کرده است.
اولین رمان رابین‌اشتاین، شیاطین فضا، قسمت اول هزارتوی فضا، از رمان‌های سه‌گانهٔ اوست که برندهٔ دیپلم افتخار کتاب سال نوجوانان شورای کتاب کودک استرالیا و برندهٔ جایزهٔ ادبیات صلح کودکان در سال ۱۹۸۵ شد. چهارمین کتاب این نویسنده به نام آن سوی مارپیچ برندهٔ جایزهٔ بهترین کتاب جوانان استرالیا از طرف شورای کتاب کودک استرالیا شد و رمان نمایشی در کهکشان نیز برندهٔ دیپلم افتخار کتاب سال نوجوانان شورای کتاب کودک استرالیا در سال ۱۹۹۳، کاندیدای جایزهٔ فستیوال SA در سال ۱۹۹۴، کاندیدای جایزهٔ YABBA در سال ۱۹۹۶، کاندیدای جایزهٔ KOALA در سال ۱۹۹۵ و ۱۹۹۶، بهترین کتاب نوجوانان کتابخانهٔ عمومی نیویورک در سال ۱۹۹۶، بهترین کتاب‌های بوستون گلوب در سال ۱۹۹۵، بهترین کتاب علمی‌تخیلی، فانتزی و وحشت VOYA در سال ۱۹۹۵، و کتاب سال کودکان انگلیس در سال ۱۹۹۵ شد.
نویسنده در سال ۱۹۹۵ نمایش‌نامه‌ای از روی کتاب نمایشی در کهکشان نوشت که در تئاتر Patch در آدلاید استرالیا به روی صحنه رفت و نمایش‌نامهٔ آن در سال ۱۹۹۶ جایزهٔ AWGIE تئاتر نوجوانان را از آنِ خود کرد.
خانم رابین اشتاین برای نگارش کتاب نمایشی در کهکشان تحقیقات جامع و گسترده‌ای در زمینهٔ موضوعاتی چون طبیعت، بشر و جامعه، دوران کودکی، زنده ماندن در شرایط بحرانی و علوم در داستان‌های علمی‌تخیلی انجام داد.

جملاتی از کتاب «هزارتوی فضا»

بالای جعبهٔ دیسک، اسم بازی نوشته شده بود.
هزارتوی فضا.
از شدت خوشحالی، اسم بازی را با صدای بلند خواند. زیرِ اسم، تصویری بود که فوری آن را شناخت. آسمانی سیاه و پر از ستاره‌های نقره‌ای؛ و پایین آن، تصویر مبهمی از نوک یک صخره. وقتی به‌یاد آخرین‌باری افتاد که نوک صخره و آن ستاره‌ها را دیده بود، مثل دیوانه‌ها به پهنای صورت لبخند زد. این بازی حتمآ ادامهٔ بازی شیاطین فضا بود. درست از جایی شروع می‌شد که شیاطین فضا تمام شده بود. به آسمان درون تصویر خیره شد و توانست نوعی شبکه را ببیند که نوک صخره را به ستاره‌ها وصل می‌کرد.
هزارتوی فضا!
برای بازی بی‌طاقت بود. به بن نشان می‌داد که این بازی یک بازی معمولی نیست. قلبش از هیجان به‌شدت می‌تپید و چشمانش برق می‌زد. زندگی قطعآ داشت بهتر می‌شد! 



نظرات کاربران

کتاب باز
۱۳۹۹/۰۵/۱۵

با این که جلد دومه و قسمت قبلشو نخوندم، نامفهوم نبود. رمان کهکشانی🌌🌌🌌برای تقویت احساسات انسان لازمه😊 این کتاب برنده جایزه بهترین کتاب جوانان استرالیا شده است.

motahareh
۱۳۹۸/۰۶/۲۶

این قسمت دومشه 😕قسمت اولش تو طاقچه نیست🙁☹️ ولی خیلی قشنگه داستانش 👌🏼👌🏼

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۱۷۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۶۱,۰۰۰
۳۰,۵۰۰
۵۰%
تومان