دانلود و خرید کتاب رسیدن به خواسته ها لورا گودریچ ترجمه خلیل رضوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب رسیدن به خواسته ها

رسیدن به خواسته‌ها نوشته لورا گودریچ از مجموعه کتاب‌های زندگی و کسب و کار موفق برای همه و پنجاه‌ و ششمین کتاب آن است. 

این کتاب نگاه عمیق‌تری به ساختار فکری نتایج مثبت دارد و شما را راهنمایی می‌کند تا بتوانید تغییرات بین‌المللی ایجاد کنید و تاثیرات آن را بر زندگی خود مشاهده کنید.

لورا گودریچ در این کتاب راهکارهایی رائه داده است تا با کمک آن افراد در سازمان‌ها و گروه‌ها بتوانند بینش‌ها و ایده‌های خود را به عمل و عمل را به نتیجه تبدیل کنند. او در این کتاب از داستان‌های واقعی برای نمونه و مثال‌های خود استفاده کرده است.

 قبل از انتشار کتاب رسیدن به خواسته‌ها گودریچ فیلم این کتاب را ساخته بود که استقبال از فیلم بهانه‌ای برای نگارش کتاب شد.

کتاب رسیدن به خواسته‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟ 

افراد، تیم‌ها و سازمان‌هایی که به دنبال بهبود زندگی شخصی و حرفه‌ای خود و انجام اقداماتی برای ارتقا دادن احساسات، علایق، نقاط قوت و ارزش‌های خود هستند از خواندن این کتاب بهره‌مند خواهند شد.

جملاتی از کتاب رسیدن به خواسته‌ها

همهٔ ما یک سری نقاط ضعف و قوت داریم. در شرکت من با نام On Impact ما کاملاً نقاط قوت را به کار می‌اندازیم و خیلی راحت افرادی را که نقاط قوت‌شان همان نقاط ضعف ماست تشخیص می‌دهیم. ما با افراد با استعداد زیادی دست به دست داده‌ایم و در نتیجه محصولات و خدماتی که ما به بازار عرضه می‌کنیم تا حد امکان عالی هستند.

زمانی که شما یک تصویر واضح از نقاط قوت و ضعف خود دارید، شاید پس از تکمیل ارزیابی نقاط قوت، نقطهٔ قوت خود را مشخص کرده و آن‌ها را قبول کنید. آگاهی از ضعف‌های‌تان به شما این امکان را می‌دهد که بر روی خنثی‌سازی آن ها کار کنید و یا افرادی را معرفی کنید که در ناحیه‌هایی که ضعف دارید، قوی باشند. به خاطر داشته باشید که این کار می‌تواند بسیار سخت باشد، زیرا بسیاری از ما تمایل داریم که ضعف‌های خود را پنهان کنیم. ما تمام عمرمان این کار را انجام داده‌ایم. ممکن است در پنهان کردن ضعف‌های خود آن‌قدر خوب باشیم که زمانی برای خاطرنشان کردن به خودمان نداشته باشیم. اما زمان شما خیلی مهم و ارزش‌مند است تا ضعف‌های‌تان را از خودتان دور کنید و به آن‌ها توجه کنید. اگر برای انجام این کار نیاز به کمک دارید جرأت کافی داشته باشید تا دنبال بازخورد صادقانه باشید.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۹۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

حجم

۶۹۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان