دانلود و خرید کتاب قدرت را دوباره پس بگیر (خلاصه کتاب) امی مورین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت را دوباره پس بگیر (خلاصه کتاب) اثر امی مورین

کتاب قدرت را دوباره پس بگیر (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب قدرت را دوباره پس بگیر (خلاصه کتاب)

میکروکتاب «قدرت را دوباره پس بگیر» (۱۳ کاری که افراد قوی ذهن انجام نمی‌دهند) درباره‌ی کنترل احساسات، افکار، اعمال‌، دستیابی به نیروی ذهنی بیشتر است. این کتاب با ارائه‌ی تکنیک‌ها و مثال‌های الهام‌بخش و راه‌حل‌های کاربردی شیوه‌ی غلبه بر ترس‌های را می‌آموزد.

امی مورین روان‌درمانگر و مددکار اجتماعی بالینی بریتانیایی است. کتاب مشهور «قدرت را دوباره پس بگیر»‌ (۱۳ کاری که افراد قوی ذهن انجام نمی‌دهند) را به رشته‌ی تحریر درآورده است. مورین نوشته‌های متعددی در مجله‌ی فوربز در حوزه‌ی کسب و کار و روانشناسی دارد. 

او بعد از تألیف این کتاب سیزده روش خود را در گردهمایی‌ها و همایش‌های متعددی معرفی کرد تا افراد بیشتر با ترس‌هایشان روبرو شوند و شادی و موفقیت را تجربه کنند. 

نظرات کاربران

Hossein
۱۳۹۹/۰۷/۱۴

من ماهی حدااقل ۳ کتاب میخونم و معمولا میکرو کتاب هم نمیخونم. اما این کتاب و این میکرو کتاب واقعا ارزش خوندن داره. توصیه ی من به شما. هر جمله ای که توی این کتاب میخونید رو میتونید به صورت کاربردی توی زندگیتون

- بیشتر
سهیلا
۱۴۰۰/۰۷/۱۸

علیرغم میکرو‌کتاب بودن منظور کتابی به خوبی منتقل شده بود. عالی بود. چک لیست های خیلی خپبی برای کنترل وضعیت روحی ارائه میده.

مهرداد كسانی
۱۴۰۰/۰۷/۱۰

اوخومالی کیتاب دیر.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۱)
مطالعات انجام شده نشان دادند در رسیدن به موفقیت اهمیت کار کردن بیشتر از استعداد است.
mr. mayor
راز موفقیت مارلا این بود که غرق تاسف خوردن به حال خودش نشد و حتی در برابر این کار مقاومت هم کرد. او هرگز به بیماری‌اش به چشم ناتوانی یا معلولیت نگاه نمی‌کند. بلکه این بیماری را فرصت می‌دانست؛ موهبتی که به او این توانایی را داده تا به ورزشکاری در عرصه جهانی تبدیل شود. مارلا در غم و اندوه فرو نرفت و حسرت این که این بیماری چه چیزهایی را از او گرفته را نخورد، در عوض، او بابت چیزهایی که این بیماری به او داده، شکرگزاری کرد.
bagher.abi
شما باید گذشته را بپذیرید و آن را ببخشید تا بتوانید زمان حال را بر پایه آن بسازید.
bagher.abi
یک حقیقت مسلم وجود دارد: اگر در زندگی خود ریسک نکنید هرگز پیشرفت نمی‌کنید. ریسک‌های بزرگ هم منجر به شکست‌هایی بزرگ می‌شوند و انگیزه‌تان را از بین می‌برند.
bagher.abi
هیچ کس دلش نمی‌خواهد با کسی که نقاب به چهره می‌زند معاشرت کند؛ کسی که به خودش اجازه می‌دهد صفحه نمایش تمام آرزوهای رنگ و وارنگ شما باشد.
bagher.abi
شکست بخشی از موفقیت است. اما کسی دوست ندارد شکست بخورد. بیشتر ما تصور می‌کنیم شکست موجب خجالت و شرمندگی است. راز غلبه‌بر ترس از شکست، در تسلی دادن به خود است. باید شیوه تفکر و تصویر ذهنی خودمان در مورد شکست را تغییر دهیم.
محمد حسین سیف
از موفقیت‌های دیگران خشمگین نشوید.
mr. mayor
مربی توانمندی ذهنی خودتان باشید.
lale shafiee
آدم‌هایی که ذهن‌های قوی دارند به موفقیت دیگران حسادت نمی‌کنند. آن‌ها راهی پیدا می‌کنند تا با افراد موفق همکاری کنند
pegiii
به اهداف و آرزوهای جدید خود فکر کنید. زندگی را تصور کنید که در آن به اهداف و رویاهای جدیدتان دست یافته‌اید. همه آنچه در ذهن‌تان می‌گذرد را یادداشت کنید تا فراموش نکنید.
pegiii

حجم

۳۶٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲۲ صفحه

حجم

۳۶٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲۲ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان