دانلود و خرید کتاب مکس ویندوز مهرداد جمال ارونقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مکس ویندوز

کتاب مکس ویندو به منزله راهنمایی بین‌المللی برای مسائل حقوقی مرتبط با پنجره واحد الکترونیکی محسوب می‌شود که مهرداد جمال ارونقی، آن را به فارسی ترجمه کرده است.


درباره کتاب مکس ویندو

درطول سالیان گذشته تمامی کشورها از توسعه یافته تا در حال توسعه به دنبال توسعه نظام تجاری غیرکاغذی بوده‌اند. آن‌ها به دنبال این هستند که یک برنامه کاری ملی منحصر به فرد را برای نظارت تمامی اطلاعات مربوط به تراکنش تجاری، تدارک ببینند. در کتاب مکس ویندو تلاش شده تا مبانی حقوقی این دست اقدامات مورد توجه قرار گیرد و امید می‌رود بتواند به توسعه سازوکارهای حقوقی تجارت غیرکاغذی کمک کند. مهرداد جمال ارونقی، این کتاب را به فارسی ترجمه کرده است. توجه به این نکته ضروری به‌نظر می‌رسد که محیط حقوقی یاد شده دربرگیرنده قوانین تضمین‌کننده پنجره واحد در سطح ملی و همچنین ساز و کاری حقوقی برای تراکنش‌های الکترونیکی نیز می‌شود. همچنین باید خاطرنشان ساخت بسیاری از مسائل حقوقی تشریح شده در این راهنما درمورد زیرساخت حقوقی بین توسعه پنجره واحد و تراکنش‌های پنجره واحد، فرامرزی هستند.

جملاتی از کتاب مکس ویندو

تسهیلات پنجره واحد، اقدامات پیچیده‌ای برای تسهیل تجارت است که در وهله نخست، نیازمند اراده قوی سیاسی برای گردهم‌آوری جمع کثیری از اشخاص و واحدهای ذی‌نفع دخیل در کار به‌منظور حرکت جمعی به سوی ک سیستم مشترک است. به محض این که اراده سیاسی پدیدار شود، تاسیس سازوکار هماهنگ‌سازی اشخاص دخیل و انتخاب یک مدل کسب‌وکار برای پنجره واحد غالبا گام‌های طبیعی بعدی و به‌عنوان پازل اجرایی محسوب می‌شود. با این حال غالبا توجه بسیار زیادی به توسعه فنی پنجره واحد و فرآیندهایی که باید توسط این تسهیلات به انجام رسد معطوف می‌گردد.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب مکس ویندو، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

فهرست مطالب کتاب مکس ویندو

• بخش اول: مقدمه

• بخش دوم: مولفه‌های حقوقی ضروری برای ایجاد یک پنجره واحد ملی

• بخش سوم: مطالعات موردی

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۸۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۸۸۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۶۶,۳۰۰
تومان