دانلود و خرید کتاب کودکان استثنایی زهره سادات معینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کودکان استثنایی اثر زهره سادات معینی

کتاب کودکان استثنایی

معرفی کتاب کودکان استثنایی

کتاب کودکان استثنایی (راهنمایی برای والدین) نتیجه تلاش چندین ساله زهره سادات معینی در ارتباط با شناسایی کودکان استثنایی و ارائه راهکارهای مفید به خانواده این کودکان به‌منظور کاهش فشارهای اجتماعی وارده بر این خانواده‌ها و کودکانشان و همچنین ارائه راهکار به‌منظور بهبود آموزش این کودکان است. انتشارات آوای نور کتاب کودکان استثنایی را به چاپ رسانده است.


درباره کتاب کودکان استثنایی

زهره سادات معینی، کتاب کودکان استثنایی (راهنمایی برای والدین) را در 9 فصل تالیف کرده که در هریک از فصول این کتاب به یکی از موضوعات مرتبط با این کودکان پرداخته شده است. فصل اول کتاب، به معرفی کودکان استثنایی از جهت انواع، تشخیص و شناسایی آن‌ها، اختلالات روانی در آن‌ها، سلامت روانی و نیازهای والدین، خواهر و برادر کودکان استثنایی و در نهایت، ارائه راهکارهایی مفید برای کاهش فشارهای روانی والدین کودکان استثنایی پرداخته شده است. فصل دوم، به آموزش و یادگیری در کودکان استثنایی اختصاص داده شده است. در فصل سوم، پرخاشگری در کودکان استثنایی مورد بحث قرار گرفته است.

فصل چهارم، به مهارت‌های اجتماعی کودکان استثنایی اختصاص داده شده است. در فصل پنجم، انزواطلبی در کودکان استثنایی از نظر ریشه‌ها و علل بروز انزواطلبی، انواع حالت‌های انزواطلبی در کودک و... مطرح شده است. در فصل ششم، اضطراب و ترس در کودکان استثنایی مورد بررسی قرار گرفته است. در فصل هفتم، مطالبی پیرامون دلبستگی در کودکان استثنایی ارائه شده است. در فصل هشتم کتاب کودکان استثنایی نوشته زهره سادات معینی، مباحث مربوط به غریزه جنسی در کودکان استثنایی آورده شده است و در نهایت، در فصل نهم، به نقش موسیقی در سلامت روانی کودکان استثنایی پرداخته شده است.

خواندن کتاب کودکان استثنایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب کودکان استثنایی در زمره کتاب‌های روانشناسی- علوم رفتاری طبقه‌بندی می‌شود. خواندن این کتاب اطلاعات کامل و جامعی را در اختیار دانشجویان روانشناسی و رشته‌های مرتبط با آموزش کودکان استثنایی قرار می‌دهد. همچنین این کتاب می‌تواند کمک شایانی به روانشاسان و رفتار درمانگران کودکان استثنایی باشد. همچنین زهره سادات معینی تلاش کرده تا این کتاب را با زبانی ساده و شیوا تالیف کند و بدین ترتیب خانواده کودکان استثنایی نیز بتوانند از آن در جهت آموزش کودکانشان بهره بگیرند.

جملاتی از کتاب کودکان استثنایی

کودکان استثنایی به دریافت خدمات آموزشی نیازمند هستند چون اکثر آن‌ها در یک یا چند مقوله به شرح زیر با یکدیگر تفاوت دارند: آن‌ها ممکن است کم‌توانی ذهنی، ناتوانی‌های یادگیری، آشفتگی‌های هیجانی، ناتوانی‌های جسمی، اختلال‌های گفتار و زبان، آسیب شنوایی یا آسیب دیداری داشته باشند یا در مقابل سرآمد و با استعداد باشند. کودکان استثنایی به چهار طبقه عمده با عناوین کودکان عقب مانده ذهنی، کودکان ناشنوا، کودکان نابینا، کودکان تیزهوش و نابغه تقسیم می‌شوند. برای خواندن جملات بیشتری از کتاب کودکان استثنایی بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۲۱۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان