دانلود و خرید کتاب مجموعه مطالعات شهر هوشمند ترجمه هانیه عظیم زادگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مجموعه مطالعات شهر هوشمند

هانیه عظیم‌زادگان، هلی عزیزی، لی‌لی پاشایی کورعباسلو و پوپک حاجی سید جواد، مجموعه مقالاتی را درخصوص شهر هوشمند گردآوری و ترجمه کرده‌اند. حاصل این فعالیت در کتابی با عنوان مجموعه مطالعات شهر هوشمند، به چاپ رسیده است.


درباره کتاب مجموعه مطالعات شهر هوشمند

منظور از شهر هوشمند، شهری مبتنی بر فناوری در حوزه‌های مختلف حکمروایی، شهروندی، محیط، اقتصاد، حمل‌ونقل و انرژی است. هدف از توسعه شهرهای هوشمند، ایجاد زیرساخت‌های اصلی برای زندگی مردم و ارتقا کیفیت زندگی آنان است. برای هوشمند شدن شهرها دو پیش‌شرط نیاز است؛ نخست آنکه عموم مردم از سواد کافی در این حوزه برخوردار باشند. دوم نیز به متخصصان رسانه‌ای با مهارت کافی وجود دارد.

هانیه عظیم‌زادگان، هلی عزیزی، لی‌لی پاشایی کورعباسلو و پوپک حاجی سید جواد مقالات متعددی را درخصوص شهرهای هوشمند گردآوری و ترجمه کرده‌اند؛ هدف آن‌ها از این مطالعه، بررسی زمینه‌های توانمند کردن هر شهروند برای تبدیل شدن به شهروند هوشمند است. علاوه بر این مفاهیمی چون ترویج بسترهای اجتماعی، افزایش ارتباطات شبکه‌ای در شهرهای هوشمند، افزایش توانایی شهروندان در استفاده از برنامه‌ها و راهکارهایی در جهت نگهداری از شهرهای هوشمند نیز مورد مطالعه قرار گرفته است. حاصل این پژوهش‌‌ها در کتابی با عنوان مجموعه مطالعات شهر هوشمند، به چاپ رسیده است.

جملاتی از کتاب مجموعه مطالعات شهر هوشمند

شهر هوشمند سیستمی است که شامل چند زیرسیستم (بخش‌های مبتنی بر زیرساخت‌ها و بخشه‌ای خدماتی) از طریق فناوری اطلاعات ناهمگن که از طریق حسگرهای سخت‌افزاری مختلف (انرژی، آب، حمل‌ونقل و پسماند) یا در بخش‌های خدماتی (بهداشت، آموزش، ایمنی و شبکه‌های اجتماعی) تولید و جمع‌آوری شده است، در ذخیره‌سازی داده شهری، نگهداری و ارزیابی می‌شود و در پنل شهری نمایش داده می‌شود. حسگرهای جاسازی‌شده و دستگاه‌ها در فضای فیزیکی شهرها با قابلیت‌های جدید توسط شبکه‌های اجتماعی برخط، برنامه وب 3 و جمع‌سپاری ارائه شده است و انتظار می‌رود که یک فضای هوشمند در زمان واقعی را ایجاد کند که تأثیر مستقیمی بر خدمات شهر هوشمند و شهروندان خود دارد.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب مجموعه مطالعات شهر هوشمند، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

فهرست کتاب مجموعه مطالعات شهر هوشمند

  • فصل اول: بهبود شبکه‌سازی اجتماعی در شهرهای هوشمند
  • فصل دوم: چه کسی از خدمات شهر هوشمند استفاده می‌کند و چه چیز را از آن می‌سازند؟
  • فصل دوم: چه کسی از خدمات شهر هوشمند استفاده می‌کند و چه چیز را از آن می‌سازد؟
  • فصل سوم: چگونه ابتکارات شهر هوشمند به موفقیت می‌رسد؟
  • فصل چهارم: شهروند هوشمند
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان