دانلود و خرید کتاب اعتیاد و انواع مواد مخدر و تاثیرات آن مجتبی دشتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اعتیاد و انواع مواد مخدر و تاثیرات آن اثر مجتبی دشتی

کتاب اعتیاد و انواع مواد مخدر و تاثیرات آن

نویسنده:مجتبی دشتی
انتشارات:ناشر مؤلف
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اعتیاد و انواع مواد مخدر و تاثیرات آن

بخشی از متن کتاب: اعتیاد یعنی از دست دادن کنترل زندگی یعنی نبود حس تعادل و تناسب. گرفتار و قربانی هر نوع وابستگی جسمی و روحی روانی یا احساسی به انواع (قرص، الکل و مواد مخدر) معتاد شناخته می‌شود. معتاد فردیست که در بیان درد و مشکلات خود اغراق می‌کند و آنها را بزرگ جلوه می‌دهد. فرد معتاد خود را همیشه محقّتر و فراتر از قانون و هنجارهای اجتماعی می‌داند و یا به‌نوعی ظرفیت خود را بالاتر از چارچوب قانون ارزیابی می‌کند و محقّ بودن و متوقع بودن در برخورداری سهم بیشتر امتیازات از شاخصه‌های آنهاست. فرد معتاد در گردونه یا سیکل ناقص قرار دارد که حتی خود او هم از آن اطلاعی ندارد یا دقیق‌تر می‌توان گفت که قسمت اعظم بیماری اعتیاد عدم آگاهی و یا به‌نوعی جهالت و خودفریبی می‌باشد و قسمتی هم نبود سلامت عقل است. اکثر معتادان به اشتباه بودن وخامت اوضاع در تکرار کردن مصرف برای رسیدن به اوج لذت و یا نشئه‌گی بیشتر واقف هستند و این را نمی‌دانند که اجبارشان آنها را مجاب به مصرف و تکرار می‌کند.

نظرات کاربران

کاربر 7133291
۱۴۰۲/۱۲/۱۸

کتاب به نسبت خوبیه

کاربر 8563397
۱۴۰۳/۰۱/۲۷

نسبت به قیمت عالی بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
مراقب افکارت باش که گفتارت می‌شود مراقب گفتارت باش که رفتارت می‌شود مراقب رفتارت باش که عادتت می‌شود مراقب عادتت باش که شخصیّتت می‌شود مراقب شخصیّتت باش که سرنوشتت را می‌سازد.
رهگذر
مراقب افکارت باش که گفتارت می‌شود مراقب گفتارت باش که رفتارت می‌شود مراقب رفتارت باش که عادتت می‌شود مراقب عادتت باش که شخصیّتت می‌شود مراقب شخصیّتت باش که سرنوشتت را می‌سازد.             «امام علی (ع)»
رهگذر

حجم

۶۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۶۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۱,۵۰۰
تومان