دانلود و خرید کتاب درمان طبیعی نازایی مریلین گلن ویل ترجمه منصور متین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درمان طبیعی نازایی اثر منصور متین

کتاب درمان طبیعی نازایی

انتشارات:سپهر اندیشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب درمان طبیعی نازایی

«درمان طبیعی نازایی» نوشته مریلین گلن ویل، به بررسی عواملی که می‌توانند روی قدرت باروری شما اثر بگذارند و اقداماتی که شما می‌توانید برای بهبود قابلیت باروری خود انجام دهید می‌پردازد.

گلن ویل در بخش اول کتاب درمان طبیعی نازایی به معرفی و شرح عوامل متعددی پرداخته که می‌توانند به قدرت باروری شما آسیب بزنند.

بخش دوم به شما آموزش می‌دهد که چگونه شانس حامله شدن خودتان را افزایش دهید. بعضی از این اقدامات مستقیماً بر باروری شما اثر می‌گذارند و برخی از وقوع سقط جلوگیری می‌کنند. همۀ این اقدامات بر سلامت کلی شما که نقش تعیین کننده‌ای در باروریتان دارد تأثیر می‌گذارند.

در بخش سوم آزمایشات طبی مختلفی شرح داده شده‌اند که به شما کمک می‌کنند مشکل باروری خود را از جهات مختلف بررسی کنید. این آزمایش‌ها می‌توانند به تشخیص برخی بیماری‌های مرتبط با باروری کمک کنند یا عوامل حیاتی مثل کیفیت اسپرم‌ها یا مشکلات هورمونی را بررسی کنند. همچنین این آزمایش‌ها می‌توانند خیال‌ شما را در مورد برخی نگرانی‌های خاص، راحت کنند.

بخش چهارم درمان‌های طبی ناباروری را معرفی می‌کند و در بخش پنجم موضوع سقط جنین مطرح می‌شود.

بخش ششم موضوع آمادگی برای بارداری را مطرح می‌کند و بخش هفتم که بخش پایانی کتاب است به مراقبت‌های سلامتی و بهداشتی دوران بارداری پرداخته است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان