دانلود و خرید کتاب ثروتمندترین مرد بابل (خلاصه کتاب) جورج سمیویل کلاسون
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ثروتمندترین مرد بابل (خلاصه کتاب) اثر جورج سمیویل  کلاسون

کتاب ثروتمندترین مرد بابل (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب ثروتمندترین مرد بابل (خلاصه کتاب)

بابل یکی از اولین شهرهایی که تمدن در آن شکل گرفت و ثروتمندترین شهر دوران باستان بود. پول برای اولین بار در بابل شکل گرفت و اولین معامله انجام شد. اما این شهر ثروتمند، دارای هیچ منابع طبیعی نبود، در هیچ مسیر تجاری قرار نداشت و بارندگی در آن بسیار کم بود. اما چطور به چنین ثروت عظیمی رسید؟ میکروکتاب «ثروتمندترین مرد بابل» به شما می‌گوید که نه تنها پول چرک کف دست نیست، بلکه وسیله‌ای برای رسیدن به اهداف و آرزوهایمان است. در این میکروکتاب می‌خوانیم که چطور به پول برسیم و چطور به ثروت خودمان بیفزاییم. این میکروکتاب بهترین راهنمای شما در راه ثروتمند شدن است. کتابی که الهام‌بخش افراد ثروتمند دنیا از جمله رابرت کیوساکی هم بوده است. در ثروتمندترین مرد بابل تمام قوانینی که برای ثروتمند شدن و خداحافظی با بی‌پولی نیاز است، گردآوری شده است. جورج ساموئل کلاسون، نویسنده و ناشری آمریکایی است. او که در رشته مهندسی تحصیل کرده بود، اولین شرکت خود را در زمینه نقشه‌کشی تاسیس کرد. این شرکت به موفقیت‌های بزرگی در زمان خودش رسید اما در رکود بزرگ آمریکا از دست رفت. شرکت بعدی او شرکت انتشاراتی کلاسون بود که نخستین ناشر نقشه راه‌ها در آمریکا بود. جورج جزواتی در مورد راه‌های رسیدن به ثروت و افزایش آن منتشر کرد که به سرعت مورد استقبال بانک‌ها و بیمه‌ها قرار گرفت و آنها در تعداد زیاد آن را تکثیر کرده و به کارمندانشان دادند. کم‌کم شهرت این جزوه‌ها به حدی رسید که همه مردم در مورد آن شنیده بودند. جورج جزوات را باهم ادغام و کتاب ثروتمندترین مرد بابل را منتشر کرد. این کتاب تبدیل به یکی از مهمترین کتاب‌های موفقیت دنیا شد.

نظرات کاربران

amir
۱۳۹۷/۱۱/۱۱

این کتابو حدود 1 سال پیس خوندم.کتاب بدی نبود.اگه وقت داشتین بخونید.

nabi
۱۴۰۱/۰۳/۲۳

این کتاب مناسب یک جوان بیست ساله است که می خواد وارد دنیای جدی تری بشه و به درد سنین بالاتر نمی خوره،تمام حرفش اینه که بخشی از پولتو پس انداز کن

کاربر 7628052
۱۴۰۲/۱۱/۰۷

با احترام به گردآورندگان این اثر(خلاصه شده) احتمالا مطالب و محتوای کتاب بدرستی خلاصه نگردیده بود!!! بنده تعاریف زیادی از این کتاب شنیده بودم

کاربر 8014024
۱۴۰۲/۱۱/۱۶

خیلی خیلی خلاصه بود روح مطلب را دریافت نکردم

ziba
۱۳۹۸/۰۲/۱۴

کتاب خیلی خوبیه ولی به نظرم زیادی خلاصه یود. کاملش بهتره

sara javanmoradi
۱۳۹۸/۱۲/۲۶

کتابش صحبت های خوبی دارد و توصیه های خوب اما در ایران کاربدی نیست

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
اگر خودتان را با این شرایط وفق دهید که فقط با ۹۰% از درآمدی که کسب کرده‌اید زندگی کنید، به زودی دیگر احساس نخواهید کرد که با اجرای برنامه منظم صرفه‌جویی چیزی را از دست می‌دهید.
Maed Yousefi
زندگی سرشار از لذت‌هایی است که انسان می‌تواند از آن‌ها بهره مند شود و البته هر یک جایگاه خود را دارند. من خوشحالم که امروزه کار مختص بردگان نیست. اگر این گونه بود، من از بزرگترین لذت دنیا محروم می‌شدم. من کارهای لذتبخش بسیاری انجام می‌دهم اما هیچ یک جای کار را نمی‌گیرد.
Shadi

حجم

۳۳٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸۲ صفحه

حجم

۳۳٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸۲ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان