دانلود و خرید کتاب نور خدا جاری در پاکی‌ها مدرسه دانشجویی قرآن و عترت علیهم‌السلام دانشگاه تهران
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب نور خدا جاری در پاکی‌ها

برای جاری شدن نور خدا در زندگی باید پاک بود. پاک بودن یعنی دوری از شیطان و هر عمل زشتی که شیطان به آن دعوت می‌کند.یعنی هم‌راستا شدن با فرستاده خدا و انجام دستورات خداوند. بزرگ‌ترین پاداش برای حرف‌شنوی از دستورات خدا نورانی شدن و به یاد او بودن است. این پاداش فرد را سرشار از توانمندی و رحمت می‌کند. کتاب «نور خدا جاری در پاکی‌ها» در یازده درس در صدد است تا این مطلب را با زبانی ساده گوشزد کند.
خاطرات ما و سوره‌ی مبارکه‌ی حمد
سمیه افشار
مهارت‌هایی برای هفده‌ساله‌بودن؛ مناسب برای پایه یازدهم
مدرسه دانشجویی قرآن و عترت علیهم‌السلام دانشگاه تهران
علم، ثمره‌ی تقوا؛ سوره‌ی مبارکه‌ی بقره
مدرسه دانشجویی قرآن و عترت علیهم‌السلام دانشگاه تهران
فلق؛ طلوع اثر
احمدرضا اخوت
میل به خوبی‌ها
مدرسه دانشجویی قرآن و عترت علیهم‌السلام دانشگاه تهران
آشنایی با ساختار هستی
احمدرضا اخوت
جلوه‌های حسن در آفرینش
مدرسه دانشجویی قرآن و عترت علیهم‌السلام دانشگاه تهران
خاص‌تر شدن برای خدا؛ تلاشی در فهم سوره‌ی مبارکه‌ی معارج
احمدرضا اخوت
ولایت؛ ایجادکننده‌ی فرایند هدایت
احمدرضا اخوت
ناس؛ مواجهه‌ی انسان با لقاء و القاء اثر
احمدرضا اخوت
پرورش تفکر شنیداری
احمدرضا اخوت
پرورش تفکر قرآنی
احمدرضا اخوت
چهل اقدام در صالح‌سازی اعمال مبتنی بر قرآن و روایات اهل بیت علیهم‌السلام با رویکرد صدق‌گزینی
احمدرضا اخوت
معناشناسی طیب و خبیث
احمدرضا اخوت
تفکر نفس
احمدرضا اخوت
اصول و مهارت های حسن گزینی؛ خلق زیباترین رخدادهای «نو» جوانی
احمدرضا اخوت
دعوت به خیر براساس الگوی کلام طیب
احمدرضا اخوت
تدبر در هستی؛ تدبر در کلمه
احمدرضا اخوت
شادی و نشاط؛ آموزش قرآن همراه با فعال‌کردن انواع ابزار نشاط (جلد اول)
مدرسه دانشجویی قرآن و عترت علیهم‌السلام دانشگاه تهران

نظرات کاربران

Zah Ra
۱۴۰۲/۰۷/۰۸

با خواندن تک تک کلماتش آرامش میگیری.جلوه ی زیبای ذات الهی رو بهتر میبینی.

علی
۱۳۹۹/۱۱/۰۹

عالی.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
عجیب است حکایت باران که اگر نبارد، خشکسالی می‌شود و اگر ببارد ولی در جوی‌ها روان نشود و به محل خود هدایت نگردد، موجب سیل می‌شود. و عجیب‌تر آنکه همه نعمت‌هایی که خداوند به انسان داده است، حکایتی مشابه حکایت باران دارند. مهم است در پس هر نعمتی، خدا که عطاکننده آن نعمت است دیده شود و از عطای او شکرگزاری گردد، که اگر چنین نشود، هر نعمتی به هدف خود نرسیده است و با از بین رفتنش که طبیعت این دنیاست، به بقا راه نمی‌یابد. خداوند به انسان نعمت‌های فراوانی عطا کرده که هر کدام نیازی را در او نشانه گرفته است. انسان با هر نیازی می‌تواند جلوه‌ای از نور خدا را دریافت کند و آن نعمت را برای خود جاودانه سازد. وقتی با هر نعمتی جلوه نور خدا دریافت شود، چگونگی استفاده صحیح از آن نعمت نیز دانسته شده است. برای اینکه با هر نعمتی خدای آن نعمت هم دیده شود، کافی است فهمیده شود که خدا از آن نعمت چه خواسته است. هدف خداوند در دادن آن نعمت چه بوده است. همین مقدار که فرد متوجه خواست خدا در عطای هر نعمتی بشود، می‌تواند آن نعمت را در جای خود به کار گیرد.
شقایق خیری
در خواندن سوره‌ها لازم است اولین آیه آن سوره که «بسم الله الرحمن الرحیم» است خوانده شود. لازم است بدانیم که بدون این آیه سوره کامل نیست. با اینکه این آیه از نظر لفظ در همه سوره‌ها مشابه است ولی در هر سوره‌ای معنای خاص خود را دارد. در همه سوره‌ها این آیه به معنای یاری گرفتن از اسم خدای رحمان رحیم است، ولی به واسطه مطالب خاصی که همان سوره بیان می‌کند،‌ معنای این یاری گرفتن هم متفاوت می‌شود.
شقایق خیری
سهم ما از سوره مبارکه نور، دریافت جلوه‌ای از نور خدا است که بر سر سفره‌ها و در تک‌تک روابط و زندگی خانوادگی و اجتماعی ما نازل می‌شود. نوری که در اثر رعایت حدّ و حدودها مشاهده می‌شود و اگر کسی حدّ و حدودها را رعایت نکند، خود را از مشاهده آن نور محروم ساخته است. مشاهده حدّ و حدود الهی برای هر نعمتی، سبب نورانی کردن آن نعمت و جاودان نمودن آن است. مشاهده نور خدا قداست و پاکی می‌خواهد، باید در متن پاکی‌ها قرار بگیریم تا بتوانیم نور خدا را مشاهده کنیم.
شقایق خیری
ناگاه به خود آمد. به امید چه کسی! تا کی؟ دیگر نمی‌توان در نگاه دیگران به دنبال جایگاه خود گشت. باید کسی باشد که مرا دوست بدارد نه برای رفع نیازش، که همیشه مرا دوست بدارد. کسی که نیازی ندارد و هر چه هست از اوست. هر چه هستم و دارم از اوست. همو که قدر مرا می‌داند ودر هیچ ظلماتی مرا گم نمی‌کند. هر چه از او مخفی شدم مرا پیدا کرد و هر چه او را شکر نکردم از لطفش کم نکرد. می‌خواهم دیگر مال ا و باشم. می‌نشینم برای او، بر می‌خیزم برای او، لحظه هارا برای او مصرف می‌کنم. حساب لحظه هایم را دارد.
پارسا هژبری

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان