دانلود و خرید کتاب از دلت مایه بذار (خلاصه کتاب) دوری یانگ
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب از دلت مایه بذار (خلاصه کتاب)

استارباکس یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین فروشگاه‌های قهوه در سراسر جهان است. اما چطور به چنین موفقیت جهانی رسیده است؟ استارباکس برخلاف شرکت‌های دیگر صفر تا صد تولید محصولش توسط خودش انجام می‌شود، او به هیچ‌کس نمایندگی نمی‌دهد و تمام فروشگاه‌هایش را خودش افتتاح می‌کند. همه این موفقیت‌ها را زمانی بدست آورده که مردم حتی حاضر به خوردن قهوه غلیظ نبودند و این موفقیت را مدیون هوارد شولتز است. کسی که بسیاری او را بنیان‌گذار استارباکس می‌دانند. روش رهبری و طرز فکر هوارد او را تبدیل به فردی منحصر به فرد در زمینه مدیریت کرد. در این میکروکتاب با طرز فکر و راه‌کارهای او آشنا می‌شویم و می‌بینیم که استارباکس از کجا به محبوب‌ترین فروشگاه‌های قهوه در سراسر جهان تبدیل شد.

نظرات کاربران

ARYANJEFF
۱۳۹۸/۰۷/۱۸

زیبا و جذاب لذّت بردم ،کاش کتاب کاملشم بود! درس من از زندگی هاوارد شولتز(این کتاب): ـ دنبال برنده ها برو حتی اگه پول کمتری میدن(چون مطمئنی رشد میکند) ـ یادبگیر.انجام بده،یادبگیر.انجام بده.یادبگیر.انجام بده و ...تا♾

m.a.m
۱۳۹۸/۰۲/۰۸

ارزش خونون نداره یه مشت کلی گویی

mohammad hosein moti
۱۳۹۸/۱۲/۲۶

کتاب بسیار ساده و روان نوشته شده است. از آنجایی که کتاب یک میکرو بوک است خلاصه کتاب به حساب می آید و بیشتر به کلیات پرداخته است.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۷٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۳۷٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان