دانلود و خرید کتاب بیت کوین به زبان ساده نیل هافمن ترجمه مصطفی دهقان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بیت کوین به زبان ساده اثر مصطفی دهقان

کتاب بیت کوین به زبان ساده

نویسنده:نیل هافمن
امتیاز:
۳.۶از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بیت کوین به زبان ساده

«بیت‌کوین به زبان ساده؛ درآمدی هنگفت با سرمایه‌گذاری و معامله در بیت‌کوین» کتابی نوشته نیل هافمن، میلیونر رمزپایه و کارآفرین آنلاین، درباره «بیت‌کوین» یا ارز دیجیتالی است.

نیل هافمن در این کتاب همه دانش و آموخته‌هایش را در رابطه با فنّاوری بلاک‌چین، بیت‌کوین، ارزهای رمز-پایه و معامله فارِکس در اختیار عموم قرار داده است.

نیل، به عنوان یکی از اولین سرمایه‌گذاران در بیت‌کوین، معتقد است که بیت‌کوین و ارزهای رمزپایه ظرف یک دهه آینده جهان را متحول خواهند کرد.

فصل‌های این کتاب با بحث‌هایی پیرامون نکات ابتدایی بیت‌کوین آغاز می‌شود و سپس با زبانی ساده که برای همه قابل درک باشد، توضیح می‌دهد که بیت‌کوین چگونه کار می‌کند و به این ترتیب با خواندن این مطالب، هرگاه صحبت از جزییات شود، همه خوانندگان دانش کافی از جزییات بیت‌کوین خواهند داشت. سپس به این مطلب می‌پردازد که چطور می‌شود بیت‌کوین را با موفقیت استفاده کرد و در کنار آن از مزایا و معایب این ارز دیجیتال صحبت می‌کند. بعد از آن خواهید دید که بیت‌کوین و فناوری بلاک‌چین چگونه قرار است خدمات مالی را دگرگون کنند و این که چرا ارزهای رمزپایه تا این حد برای بخش عظیمی از مردم دنیا حائز اهمیت است.

ازآنجا به بعد با چند اپلیکیشن آشنا خواهید شد که به خوبی در مسیر تغییر دنیا هستند و بعد از آن نگاهی به جزئیاتی که در پس بیت‌کوین و بلاک‌چین نهفته است خواهید کرد و خواهید آموخت که چگونه بیت‌کوین را خریدوفروش کنید و در آن سرمایه‌گذاری کنید و چگونه با معامله بیت‌کوین درآمدی باورنکردنی داشته باشید. و در پایان خواهید خواند که چگونه هافمن در عرض ۶ ماه، معامله‌ی بیت‌کوین و ارزهای رمزپایه، تبدیل به یک میلیونر رمزپایه شد

نظرات کاربران

مسافر
۱۳۹۸/۰۶/۳۱

برای افرادی که می‌خواهند اطلاعات اولیه ای در رابطه با بیت کوین داشته باشند، کتاب خوبیه 👍؛ هر چند که ترجمه چندان جالب و قوی نبود😕

حسین
۱۳۹۹/۰۲/۱۱

ترجمه فوق العاده ضعیف....از گوگل ترنسلیت انگار ترجمه شده.........آخه " بی درنگ و همتا به همتا " تو داستان های تاریخی هم دیگه کسی بکار نمیبره، اینجا تو آموزش یه موضوع علمی و اقتصادی استفاده شده

Koorosh Mohamady
۱۳۹۹/۰۲/۲۰

این روزها صحبت از ارزهای دیجیتالی می شود و حتی ایران ارز دیجیتال ویژه خود به نام پیمان را ابداع کرده است.گفته میشود بزودی قیمتتش به چند صد هزار دلار می رسد، با مطالعه این کتاب به این نتیجه می

- بیشتر
yasharnaghizadeh
۱۳۹۹/۱۱/۱۳

بسیار مفهوم رو خوب توضیح داده 👌👌👌

مهراد حسن پور
۱۴۰۳/۰۱/۱۶

بد نیست. یه اطلاعات کلی ای در مورد بیت کوین و اتر و باقی رمز ارز ها میده. ولی خب تخصصی و حرفه ای نیست

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸)
بیت‌کوین دارای یک الگوی کاملاً جدید است؛ الگویی که با فرهنگ تمرکزگرایی بسیار فاصله دارد و در آن قدرت به آحاد افرادی داده می‌شود که در اقتصاد نقش دارند، نه نهادهایی که در مرکز ایستاده‌اند تا روزبه‌روز فربه‌تر شوند. بیت‌کوین نوعی پول است که توسط دولت یا یک بانک اداره نمی‌شود، بلکه برعکس توسط همه افرادی اداره می‌شود که از آن استفاده می‌کنند.
mohammad mirzaei
بیت‌کوین از ارزهای ملی بهتر است چون قدرت را از حکومت متمرکز می‌گیرد و آن را به دستان مردم عادی بازمی‌گرداند.
mohammad mirzaei
در سال ۲۰۱۰ بیت‌کوین نشان داد که از آن پس می‌تواند در بخش تجاری دوام بیاورد. در ماه مه آن سال، لازلو هانیز پیشنهاد کرد به هر کسی که برایش دو پیتزای بزرگ سفارش دهد، ۱۰۰۰۰ بیت‌کوین خواهد داد. کاربری به نام جرکو آن پیشنهاد را قبول کرد و پیتزاها را از پاپا جونز سفارش داد. این رویداد نشانگر نخستین باری بود که بیت‌کوین در یک دادوستد تجاری مورد استفاده قرار می‌گرفت.
mohammad mirzaei
سیستم سرور مرکزی مستعد هک شدن است و مهم نیست که پروتکل‌های امنیتی تا چه حد شدید است
mohammad mirzaei
استخراج یعنی فرآیندی که طی آن ارز مجازی، همچون بیت‌کوین، تولید و به مخزن فعلی اضافه می‌شود.
mohammad mirzaei
بیت‌کوین بیشتر از آن که تنها یک ارز باشد، در واقع جنبشی است که مردم را قدرتمند کرده است تا بتوانند بدون نیاز به پرداخت مالیات یا بدون آن که نیاز باشد دولت ارزش پولشان را تعیین کند و به آن‌ها بگوید با پولشان چه کاری می‌توانند و چه کاری نمی‌توانند انجام دهند، خودشان کنترل اقتصاد و امور مالی‌شان را بر عهده بگیرند.
mohammad mirzaei
بیت‌کوین نفوذناپذیر و تغییرناپذیر است. با این وجود، رخنه‌های امنیتی رخ داده است. این رخنه‌ها قادر به حمله کردن به کدهای حقیقی و نرم‌افزار بیت‌کوین نیستند، بلکه به‌جای آن به کیف پول‌ها و صرافی‌هایی که برای نگهداری از بیت‌کوین‌های افراد استفاده می‌شود، حمله می‌کنند.
mohammad mirzaei
هرچه فنّاوری پیشرفت می‌کند و ماینرها هم سریع‌تر به جواب می‌رسند، سطح دشواریِ این الگوریتم‌ها افزایش می‌یابد. دلیلش آن است که اطمینان حاصل شود همچنان برای تأیید تراکنش‌ها میزان مشخصی کار صورت می‌گیرد و اینکه تنها تعداد مشخصی بیت‌کوین در گردش باشد.
mohammad mirzaei

حجم

۲۲۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۲۲۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۳۲,۵۰۰
۵۰%
تومان