دانلود و خرید کتاب گنجینه سوالات #C (حل مسائل - مرجع کامل) رمضان عباس نژادورزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گنجینه سوالات #C (حل مسائل - مرجع کامل) اثر رمضان عباس نژادورزی

کتاب گنجینه سوالات #C (حل مسائل - مرجع کامل)

معرفی کتاب گنجینه سوالات #C (حل مسائل - مرجع کامل)

زبان #C (سی شارپ) یکی از محبوب¬ترین زبان¬های برنامه نویسی شی‌گرا در ایران است. این زبان در دانشگاه¬ها نیز به عنوان یکی از مهم¬ترین زبان¬های رشته‌های کامپیوتر، فناوری اطلاعات،ICT علوم کامپیوتر و رشته‌های دیگر تدریس می‌شود. علاوه بر این، اکثر برنامه¬های تجاری در ایران با زبان# C پیاده سازی شده و توسعه می¬یابند. به همین دلیل، یادگیری این زبان برای دانشجویان رشته‌های کامپیوتر، فناوری اطلاعات،ICT ، علوم کامپیوتر و مهندسین کامپیوتر یک امر ضروری است. یکی از روش های موفق یادگیری هر زبان برنامه‌نویسی، حل مسائل متنوع و آشنایی با الگوریتم‌های مختلف است.

در این کتاب سعی شده است با ارائه مثال‌های ساده، روان، هدف‌دار و متنوع، مفاهیم اساسی برنامه نویسی #C را به صورت گام به گام آموزش ‌دهد. به علاوه کتاب شامل مسائل متنوع و حل آن ها می باشد که در پروژه¬های بزرگ و پیچیده می توانید از آن ها استفاده کنید.

در زبان C# مباحثی مختلفی را می توان آموزش داد. این کتاب فقط بحث Form Application را آموزش می دهد. چنانچه بخواهید Console Application را بی آموزید می¬توانید به کتاب های سیستم¬های شیء گرا با زبان C#، برنامه¬نویسی پیشرفته با زبان # C و حل 600 مسئله# C از همین انتشارات مراجعه کنید. اما، چنانچه بخواهید با بانک اطلاعاتی( تکنولوژی ADO.NET) کار کنید می¬توانید به کتاب آموزش گام به گام بانک اطلاعاتی با زبان # C تالیف رمضان عباس نژادورزی مراجعه نمایید. همچنین اگر نیاز دارید تکنولوژی LINQ را بی آموزید، می¬توانید به کتاب آموزش گام به گام LINQ با زبان # Cتالیف رمضان عباس نژادورزی مراجعه کنید.

این کتاب شامل یک پیوست 200 صفحه ای می باشد که به صورت الکترونیکی در کتاب الکترونیکی ارائه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۱۵ صفحه

حجم

۱۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۱۵ صفحه

قیمت:
۴۵,۵۰۰
تومان