دانلود و خرید کتاب قصه های الفبا غزل بهارستانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب قصه های الفبا

«قصه های الفبا» نوشته غزل بهارستانی، داستان‌های کوتاه کودکانه برای گروه سنی الف و ب با هدف آشناسازی آنها با الفبای فارسی است: «بابَک به هَمراهِ بابا می خواست بِره بَستَنی بخره. کفشش رو پاش کرد بِدونِ اینکه بَندِ شو بِبَنده. بابا گفت: بابَک بندِ کفشت رو ببند، می خوری زَمین. با این حال بابَک با خودش گفت: بَعدا بَندِ کفشَمو می بَندم، بَعد با عَجَله ی بِسیار به دُنبال ِبابا به سَمتِ بازار راه اُفتاد. بابَک داشت به بَستَنی فُروشی نِگاه می کرد که به اَندازه ِی بیست قَدَم اَزَش بیشتر فاصِله نداشت. یک هو بَندِ کفشش به پاش پیچید و بَد جور خورد زمین. بی اِختیار بُغض کرد و به گِریه اُفتاد. گِریه اش بَند نمی اومد، بَس که دَرد داشت.»

نظرات کاربران

fatima
۱۳۹۸/۰۵/۰۶

با تشکر. تلاش نویسنده برای گنجاندن بیشترین تعداد حروف الفبا در قصه ها، ستودنیه.اما به چه قیمتی؟! اینکه مثلا یک عالمه کلمه که حرف ب دارن پشت سر هم بیاریم بدون اینکه تصویر زیبایی در ذهن کودک نقش ببنده چه ارزشی

- بیشتر
Yasamin Kabirimanesh
۱۳۹۷/۱۰/۲۴

عااااااالیگ

مامانِ کتابخون
۱۳۹۹/۱۲/۱۳

پسر ۵ساله من از داستانهاش خیلی خوشش اومد

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
رِیحانِه خَبَرِ تَوَلُدِ رِضا کوچولو بَرادَرش رو وَقتی شِنید، داشت از خوشحالی پَر دَر میاوُرد. اون روز رِضا کوچولو دَر گَهوارِه خواب بود. رِیحانِه رَفت بالا سَرِ گَهوارِه رِضا بَرادرش، دید چِقَدر ریزِه میزِه است. مادَر راست می گُفت، باید مُراقِبِ بَرادَرِش باشه، هَنوز اُستُخوناش رُشد نَکردِه. دَر دِلِش آرِزو می کرد کاش رِضا راه می رَفت و با هَم بازی می کردَن.
کاربر ۴۱۷۰۶۱۱
وَقتی تابِستون می شد، وَحید کوچولو و خانِواده اش می رفتن روستا تو ویلای وَسَطِ جَنگَل. اونجا گاو و گوسفَند داشتن. دورِ ویلا دِرَختای سَرو و کاج کاشته بودن که واقِعا زیبا بود. هَوای اونجا خوب و مَطبوع بود. هر روز هَمِگی دورِ هم وَرزِش می کردن.
samira shakeri

حجم

۴۱۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۶۸ صفحه

حجم

۴۱۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۶۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان