دانلود و خرید کتاب تیم سرمایه‌گذاری مهم‌تر از پول رابرت کیوساکی ترجمه سمانه فلاح
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تیم سرمایه‌گذاری مهم‌تر از پول اثر سمانه  فلاح

کتاب تیم سرمایه‌گذاری مهم‌تر از پول

معرفی کتاب تیم سرمایه‌گذاری مهم‌تر از پول

«تیم سرمایه‌گذاری مهم‌تر از پول» شاهکاری از رابرت کیوساکی است که بر خلاف اکثر کتاب‌های حوزه کسب و کار به به ترفندهای فروش و مدیریت می‌پردازند به موضوع مهم دیگری به نام تیم سرمایه‌گذاری پرداخته‌است. این که اعضای تیم سرمایه‌گذاری شما چگونه افرادی هستند و چطور فکر و زندگی می‌کنند و این‌که راه‌های انتخاب درست سرمایه‌گذار کدام است را می‌توانید در این کتاب بخوانید. این اثر همچنین به معرفی و توضیح تجارت‌های ساده و کوچک و کیفت تبدیل آنها به تجارت‌های بزرگی همچون اپل و فیس‌بوک پرداخته است.
معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

بهنام
۱۳۹۸/۰۸/۳۰

این کتاب ،کتابی است که شما را با واقعیت و زیر ساخت های تجارت آشنا می کند . کتاب حرف های زیادی دارد نه برای اینکه آن را در جمعی مطرح کنید که مشخص شود آدم مثلا کتاب خوانی هستید

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
کارمندان و کارگران می‌توانند به خانه بروند و استراحت کنند و یا به تعطیلات و گردش بروند، اما بسیاری از سرمایه‌گذاران نمی‌توانند. شنیده‌ام که بیل گیتس حدود هشت سال است که اصلاً به مسافرت نمی‌رود و درست از روزی که مایکروسافت را افتتاح کرده دائماً در محل کارش حاضر است.
مادربزرگ علی💝
اکنون کاملاً اطمینان دارم دلیل اصلی اینکه کارمندان و کارگران قادر نیستند به صاحبان تجارت تبدیل شوند این است که هر گونه کمبود و کاستی آنها را به شدّت می‌ترساند. چون آنها نمی‌توانند ترس‌های خود را کنترل کنند و موقعیت‌های شغلی خود را حفظ نمایند سود و بهره و حتی سرمایه خود را از دست می‌دهند. از این رو کاملاً می‌توان دریافت که آنها فقط عادت کرده‌اند در زندگی خود ساعت ۵ بعدازظهر به خانه بروند، غذا بخورند، تلویزیون تماشا کنند، از تعطیلات خود در کنار خانواده لذت ببرند و دائماً با یادآوری امنیت شغلی خود در ذهن هر لحظه شاد شوند و امیدوار گردند.
مادربزرگ علی💝

حجم

۹۰۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۱۲ صفحه

حجم

۹۰۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۱۲ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان