دانلود و خرید کتاب بازی ثروت رابرت کیوساکی ترجمه لیلا وطن‌دوست
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازی ثروت اثر لیلا وطن‌دوست

کتاب بازی ثروت

معرفی کتاب بازی ثروت

«بازی ثروت» کتابی از نویسنده معروف حوزه کسب‌وکار، رابرت کیوساکی است. او در این اثر از یک بحران حرف می‌زند بحران مالی که از سال ۲۰۰۷ آغاز شده و تا سال ۲۰۲۰ هم ادامه می‌یابد:

«در سال ۲۰۱۰ بسیاری از مردم می‌دانستند که یک بحران مالی در سراسر جهان اتفاق افتاده است، اما متأسفانه اکثر آنها نمی‌دانستند که در این باره چه باید کرد. این افراد به جای اینکه همه چیز را رها کنند، دو دست داشتند دو دست دیگر نیز قرض کردند و اموالشان را محکم گرفتند و سپس منتظر ماندند تا بحران پشت سر گذاشته شود؛ البته یک کار دیگر هم کردند و آن اینکه دست به دعا شدند تا رهبران سیاسی این بحران جهانی را حل کرده و روزهای شادی را برای آنها به ارمغان بیاورند. تعداد افرادی که می دانستند اکنون زمان «تغییر» است، کم بود اما چون آموزش‌های مالی خوبی ندیده بودند، نمی دانستند چه کنند یا چگونه این تغییر را به‌وجود آورند.»

کیوساکی عقیده دارد دهه کنونی بی‌ثبات‌ترین دهه در طول تاریخ است و افرادی که به موضوعاتی مانند امنیت شغلی، پس‌انداز، مسکن و طرح‌های بازنشستگی چسبیده‌اند، همان افرادی هستند که بیشتر از دیگران در اثر سیل مالی که کشورهای جهان را گرفتار می‌کندـ نابود می‌شوند. او در این اثر از بازی ثروت و راه این بازی سخن می‌گوید و آموزش مالی را تنها راه برای شروع این بازی و برنده بودن در آن می‌داند و چهار عامل دانش، مالیات، بدهی و ریسک را در جریان این بازی بررسی می‌کند.

این کتاب بر دانش و اطلاعاتتان می‌افزاید، شما آدم خوش شانسی هستید زیرا ثروت واقعی در دانش است.

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

امیر حسین
۱۴۰۱/۰۷/۱۴

یکی از ایرادات بزرگ این کتاب و خیلی از کتابهای مالی و انگیزشی این هست که اگر دقت کرده باشین ناگهانی پرش بزرگی از زندگی خودشان را مینویسن ولی هیچ توضیحی از اینکه چطوری و با چه سرمایه ای موفق

- بیشتر
Lion
۱۳۹۸/۰۹/۰۳

سلام لطفاً تخفیف های جشنواره کتاب را تمدید کنید. مشکل نت داشتیم نتوانستم کتاب های مورد نیازم را تهیه کنم. متشکرم

TA
۱۳۹۸/۰۸/۱۱

کتاب خیلی خوبیه پیشنهاد میکنم بخونینش،از خانم وطن دوست هم تشکر میکنم بابته ترجمه خوبشون.

mobin
۱۳۹۷/۱۰/۱۷

کتاب واقعا بی نظیر

2figh
۱۳۹۹/۱۱/۲۸

کتاب عالی. بههمه پیشنهاد میکنم بخون با کتاب پولدار کمیفرقداره .بیشترمیاموزی و اموزش قبلی یا اوری میشه عالی عالی عالی

Ghader Atfi
۱۴۰۱/۰۴/۱۵

بسیار عالی توصیه می‌شود حتما خریداری شود

Rez Makqueen
۱۴۰۱/۰۲/۱۹

عالی، هر چه زودتر این کتاب رو بخونی…

کاربر ۷۱۰۴۶۹ممنون
۱۴۰۰/۱۰/۲۷

ممنون

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۱)
انسانها تا زمانی که خود را از بند افکار قدیمی و منسوخ رها نکنند، نمی توانند طعم شیرین آزادی را بچشند.
mahdi ansari
مشکل بیکاری که امروز با آن مواجه هستیم، ناشی از سیستم آموزشی مدارس ماست که دانش آموزان را کارمند بار می آورد نه کارآفرین؛ به عبارتی اکثر افراد کارگر هستند نه سرمایه دار!
TA
یکی از دلایلی که تعداد زیادی از فارغ التحصیلان مدارس و دانشگاه ها نمی توانند شغلی برای خود بیابند این است که آنها را طوری تربیت کرده اند که «کارمند» بار بیایند. آنها از مهارت های واقعی مورد نیاز برای کارآفرین شدن برخوردار نیستند.
TA
پول، ثروت نمی آورد بلکه دانش، آدمی را ثروتمند می کند. این همان قدرت آموزش مالی واقعی است و اینکه چرا دانش، یک مزیت غیرمنصفانه است.
mary
در این کتاب درخواهید یافت که چرا پس‌انداز کردن کار احمقانه ای است. همچنین در می یابید که به جای پس انداز کردن چه باید کرد.
kiana
در دهه پیش رو، فناوری جای بیشتر مشاغل را می گیرد؛ همان گونه که اکنون نیز اکثر کارخانه های ما تعطیل و روانه کشورهایی شده اند که در آنجا دستمزد کارگران اندک است. در نتیجه، باید فاتحۀ حقوق های خوب، بازنشستگی بی دغدغه، مستمری و... را خواند؛ به نظر من اینها دیگر از مُد افتاده اند.
kiana
در عصر اطلاعات (عصری که در آن هیچ ضمانتی برای امنیت شغلی و حقوق بازنشستگی وجود ندارد) آموزش در زمینۀ مباحث مالی، امری ضروری است.
kiana
وقتی جوان بودم، یاد گرفتم که «خداوند به افرادی کمک می کند که به خودشان کمک می کنند.» خیلی از دانش آموزان درس و مدرسه را رها می کنند تا به دیگران کمک کنند، اما نمی توانند به خودشان کمک کنند. اگر می خواهید دنیا را نجات دهید، ابتدا باید یاد بگیرید که خودتان را نجات دهید، بعد سراغ نجات دادن دنیا بروید.
محمد
تبدیل به برنامه ریزان مالی شدند. مشکل اینجا بود که اکثر این برنامه ریزان، آموخته های خود را همچون فروشندگان بخش S به‌کار می گماردند، نه بخش I. البته، خود من با تعدادی برنامه ریز مالی ملاقات کرده‌ام که بسیار متعهد، باهوش و حرفه ای هستند؛ مشکل اینجاست که تعداد آنها بسیار اندک است. اکثر برنامه ریزان مالی تنها هدفشان پول درآوردن است. آنها می دانند که چگونه محصولات خود را ـ که عمدتاً اوراق بهادار است ـ بفروشند. در حقیقت، اکثر برنامه ریزان مالی تنها قادرند محصولات شرکتی را که برای آن کار می کنند، بفروشند. به علاوه از آنجایی‌که با فروختن دارایی های دیگر پولی عایدشان نمی شود، چیز زیادی در مورد املاک و مستغلات، نفت، مالیات، تحلیل تکنیکال و اینکه واقعاً چرا قیمت طلا در حال افزایش است، نمی دانند. یک آموزش مالی خوب، برای تشخیص توصیه های خوب از بد ضروری است. اگر مشاور مالی شما سرمایه تان را تباه
کاربر ۱۳۳۳۵۷۰
بانکداران دوستدار وام گیرندگان (بدهکاران) می‌باشند، زیرا این وام گیرندگان هستند که موجب می شوند بانک درآمدی کسب کند
niceboy

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان