دانلود و خرید کتاب راهنمای خوشحالی (خلاصه کتاب) مارک منسون
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای خوشحالی (خلاصه کتاب) اثر گروه گردآوری و ترجمه سبکتو

کتاب راهنمای خوشحالی (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب راهنمای خوشحالی (خلاصه کتاب)

خوشحالی، چیزی است که این روزها کمبود آن را در خودمان و آدم‌های اطرافمان حس می‌کنیم. کسی نیست که نخواهد خوشحال باشد اما چرا همه این احساس را ندارند؟ در این میکروکتاب از خوشحالی می‌گوییم. اینکه چطور زندگی معمولی و روزانه‌مان را تبدیل به یک زندگی خوشحال کنیم و از هر لحظه آن لذت ببریم. «راهنمای خوشحالی» یک میکروکتاب برای هر روز زندگی شماست.

معرفی نویسنده
عکس مارک منسون
مارک منسون
آمریکایی | تولد ۱۹۸۴

مارک منسون (مارک منسن) وبلاگ‌نویس آمریکایی است که کتاب‌های خودیاری او در سراسر دنیا پرفروش و محبوب هستند. در ایران هم از هر کتاب او چندین ترجمه وارد بازار شده و به خاطر صمیمت و خودمانی بودن آثارش، کتاب‌هایش خیلی زود مخاطب‌های زیادی پیدا کرده‌اند. او پیش از اینکه تبدیل به نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری شود، یک بلاگر شناخته‌شده و تاثیرگذار بود که محتواهایی درمورد فرهنگ، پیدا کردن شریک عاطفی دلخواه، روابط انسانی، بهبود مهارت‌های ارتباطی، تصمیم‌گیری و... تولید و منتشر می‌کرد.

نظرات کاربران

سپیده
۱۳۹۷/۰۴/۲۷

بی هیچ دلیلی بزار بهت خوش بگذره...😉

🍃بانو🌼
۱۳۹۹/۰۲/۲۳

بسیار بسیااااار عالی واقعا این کتاب رو دوست داشتم خوشحالی در باور و اعتماد به خودمون و احساسات مثبت هستش و اینکه باید اهداف خودمون رو مشخص کنیم ولی این امور چیزی نیستن که یهو بدست بیان

سعید دونقطه دی
۱۳۹۷/۰۴/۰۷

کتاب جالبی بود و نکات خاصی در مورد تعریف خوشحالی و فرق داشتن لذت و خوشحالی و راهکارهای جالبی داده بنظرم ارزش خوندن داره و خوندنش رو توصیه میکنم

علی
۱۳۹۹/۰۳/۰۷

کتاب خوبیه

Miral
۱۳۹۸/۱۰/۰۵

بسیار عالی و کاربردی و زیبا!

maryam
۱۳۹۸/۰۴/۲۰

کاش روی کتاب بنویسید که جمع آوری حرفهای مارک منسون هست. اینجوری بهتره به نظر من. و اینکه واقعن جمع آوری خیلی خوبی بود. ممنون

zahra
۱۴۰۰/۱۰/۲۹

کوتاه و کاربردی. کلا نوشته های مارک منسون حس خوبی بهت میده

کارا
۱۳۹۸/۰۶/۲۴

زیبا و عالی😚😚😚😚😍😍

N.hashemi
۱۳۹۷/۰۳/۲۰

مختصر و مفید!

vincenzo
۱۴۰۰/۰۸/۰۸

من صوتی این کتاب رو گوش میدم عالیه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۸)
تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که تلاش‌شان را روی لذت‌های مادی و سطحی متمرکز کرده‌اند درنهایت اضطراب بیشتری را تجربه می‌کنند، از نظر عاطفی ناپایدارترند و در طولانی‌مدت کمتر خوشحال شده‌اند.
mortaza
«من می‌توانم بخندم، می‌توانم عاشق باشم، پس فرد بسیار خوش‌شانسی هستم.»
Mostafa Farhadkhani
خوشحالی مانند احساسات دیگر، چیزی نیست که بتوانید آن را کسب کنید، بلکه چیزی است که باید در شما ایجاد شود. وقتی با عصبانیت با کودک همسایه برخورد می‌کنید، نسبت به احساس عصبانیت‌تان اگاه نیستید. شما با خودتان فکر نمی‌کنید که: «من در نهایت عصبانی شدم؟ من این کار را انجام داده‌ام؟» نه شما هوشیار نیستید و عصبانیت در شما جا خوش کرده است، شما خود خشم هستید و باقی چیزها اتفاق می‌افتند.
سعید دونقطه دی
به طور متوسط درد از دست دادن چیزی ۳ تا ۴ برابر بیشتر از خوشحالی بابت داشتن آن است.
سعید دونقطه دی
فهرستی از کارهای مهمی که باید انجام دهید فراهم کنید و به دنبال فرصت‌های بی‌شماری که وجود دارد باشید. استانداردهای سخت برای خودتان ایجاد کنید و به این ترتیب آینده اجتناب ناپذیر را تحت کنترل خود بگیرید. بگذارید به خاطر کارهای فوق‌العاده‌ای که انجام می‌دهید زمین زیر پای شما ترک بردارد و صخره‌های اطراف‌تان فرو بریزند.
helia
چند کتاب در ماه می‌خوانید؟
مصطفی
مفهومی که دراپر درباره آن صحبت می‌کند در روانشناسی زیان‌گریزی نامیده می‌شود و به این معناست که به طور متوسط درد از دست دادن چیزی ۳ تا ۴ برابر بیشتر از خوشحالی بابت داشتن آن است. تحقیقاتی که توسط یک روانشناس به نام دانیل کانمان (Daniel Kahneman) انجام شده، نشان داده است که انسان‌ها همواره در تخمین ارزش یا لذت چیزی که ندارند، یا درد از دست دادن چیزی که داشتند، اغراق می‌کنند. این یک ویژگی مشترک در همه آدم‌هاست.
حامد دهنوی
به طور متوسط درد از دست دادن چیزی ۳ تا ۴ برابر بیشتر از خوشحالی بابت داشتن آن است.
Mostafa Farhadkhani
فردی که همه چیزهایی که به خوشحالی‌اش منجر می‌شوند را وابسته به خودش نگه داشته نه دیگران، بهترین برنامه را برای خوشحالی در زندگی بکار گرفته است.
Mohammad Ali Zareian
مغز ما توانایی به خاطر سپردن همه جزئیات از تجربیات‌مان را ندارد، همچنین مغز نمی‌تواند همه جزئیات تجربیات آینده را پیش‌بینی کند، درنتیجه ذهن یک نمای کلی از تجربه (آینده یا گذشته) را در خود حفظ کرده و خودش جاهای خالی را پر می‌کند. اگر چیزی که به یاد می‌آوریم تا حدی دردناک یا ناراحت‌کننده باشد ما فرض می‌کنیم که همه جنبه‌های آن دردناک و ناراحت‌کننده بوده است. اگر تصور ما از رویای آینده‌مان لذت‌بخش باشد در این صورت ذهن ما پیش قدم شده و فرض می‌کند همه بخش‌های آن، فوق‌العاده خواهد بود.
حامد دهنوی

حجم

۳۲٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰۲ صفحه

حجم

۳۲٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰۲ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان