دانلود و خرید کتاب مرور سریع استخوان‌شناسی - آناتومی سر و گردن مائده محمودی
کتاب مرور سریع استخوان‌شناسی - آناتومی سر و گردن اثر مائده محمودی

کتاب مرور سریع استخوان‌شناسی - آناتومی سر و گردن

گردآورنده:سیدمحمد پیری
انتشارات:تیمورزاده
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مرور سریع استخوان‌شناسی - آناتومی سر و گردن

معرفی کتاب مرور سریع استخوان‌شناسی - آناتومی سر و گردن: آناتومی گری برای دانشجویان، اطلس آناتومی نتر، آناتومی بالینی اسنل؛ همراه با آخرین آزمون‌های موضوعی آناتومی علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی

کتاب مرور سریع استخوان‌شناسی - آناتومی سر و گردن، آناتومی گری برای دانشجویان، اطلس آناتومی نتر، آناتومی بالینی اسنل؛ از جمله کتاب‌های تدوین شده بر مبنای سرفصل‌های مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است. این کتاب تالیف مائده محمودی با سرپرستی دکتر محمد پیری (دارای مدال طلای المپیاد دانشجویی پزشکی و رتبه اول آزمون جامع علوم پایه پزشکی شهریور 1393) از مجموعه آثار تخصصی انتشارات تیمورزاده است. این انتشارات که یکی از ناشران فعال حوزه کتاب‌های سلامت، پزشکی، روان‌پزشکی و دستیاری است

مجموعه کتاب های مرور سریع یا RRS، یکی از منابع با ارزش برای جمع‌بندی و مرور مطالب مهم در روزهای پایانی آزمون جامع علوم پایه پزشکی است.

مبحث استخوان شناسی از آناتومی، یکی از دروس تخصصی مقطع علوم پایه پزشکی است که به دلیل اهمیت آن در دانش تخصصی دانشجویان، به یک منبع مطمئن و خلاصه شده نیاز دارد.

در این کتاب، به صورت اختصاصی به سرفصل های با اهمیت استخوان شناسی کل بدن پرداخته شده است. استفاده از تصاویر رنگی اطلس معتبر "نتر" در کنار محتوای اصلی کتاب، فهم و یادگیری مطلب را برای داوطلبان تسهیل کرده است.

کتاب مرور سریع، ابتدا به شرح و بسط مباحث استخوان شناسی سروگردن، تنه، اندام فوقانی و اندام تحتانی پرداخته و سپس به طور ویژه، آناتومی و ساختار کلی سر و گردن و صورت را بیان کرده است. علاوه بر موارد ذکر شده، در انتهای هر فصل، مجموعه‌ای از سوالات پرتکرار سال‌های اخیر آزمون‌های جامع علوم پایه پزشکی گردآوری شده است که برای ارزیابی و سنجش کیفیت مطالعه برای داوطلبان آزمون‌های جامع مفید است.

نسخه زبان اصلی این کتاب براساس دو رفرنس معتبر آناتومی گری و آناتومی بالینی اسنل نوشته شده است

لازم به ذکر است که درس آناتومی سر و گردن، جزو منابع هر دو آزمون علوم پایه "کلاسیک" و "نوین" پزشکی است و 4 سوال از آزمون را به خود اختصاص می‌دهد.

مطالعه کتاب مرور سریع استخوان‌شناسی - آناتومی سر و گردن را برای چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم:

تمام دانشجویان مقطع علوم پایه پزشکی که درس آناتومی سر و گردن را می‌گذرانند، به منظور آمادگی برای امتحان می‌توانند از این منبع استفاده کنند. همچنین این کتاب برای داوطلبان آزمون جامع علوم پایه کلاسیک و نوین پزشکی به منظور جمع‌بندی و مطالعه نکات مهم، گزینه مناسبی است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

حجم

۱۰٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

قیمت:
۹۹,۰۰۰
تومان