دانلود و خرید کتاب تام سوئیفت، مخترع جوان (جلد اول: به سوی اعماق) ویکتور اپلتون ترجمه پانته‌آ خوشنویس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب تام سوئیفت، مخترع جوان (جلد اول: به سوی اعماق)

«تام سوئیفت» نام مخترع جوانی است که با اختراعات و اکتشافاتش ماجراهایی می‌آفریند. او دو دوست صمیمی دارد که معمولا همراهیش می‌کنند، «یولاندا آپونته» که او را «یو» صدا می‌زند و « باد بارسلی» که پسری شوخ و بامزه است. ماجراهای «تام‌سوئیفت، مخترع جوان» اثر ویکتور اپلتون در ۶ جلد منتشر شده‌است که در جلد اول با نام «به سوی اعماق» ماجرای سفر او به اعماق دریا و حوادث هیجان‌انگیزی را می‌خوانید که تام با آنها دست و پنجه نرم می‌کند: خواهرم سندی پشت میز صبحانه نشسته بود. قاشقش را طوری در دست گرفته بود که انگار می‌خواست آن را دَقْ دَقْ به لبهٔ میز بزند. سندی یک سال از من کوچک‌تر است. او همیشه می‌خواهد همهٔ کارهای مرا تقلید کند. گاهی واقعاً عذاب‌آور، اما راستش را بخواهید چنین خواهری برای هیچ دانشمند تحقیقات پایه‌ای دیگری در شرکت سوئیفت یا هیچ جای دیگر وجود ندارد. سندی ذهن بسیار فعالی دارد، با یک حافظهٔ تصویری که همین،‌ باعث می‌شود گاهی غیرقابل تحمل شود! برایش توضیح دادم: «من می‌روم چون یک سری اختراعات جدید دارم و می‌خواهم آزمایششان کنم.» «واقعاً؟ مثلاً چی؟» دربارهٔ لباس غواصی و دستگاه شوک کوسه‌ای برایش گفتم. همان طور که شیر درون کاسه‌اش را برای پیدا کردن آخرین دانهٔ کورن فلکس به هم می‌زد، گفت: «خیلی هم عالی به نظر نمی‌یاد. فکر می‌کنم این دفعه حتماً باید همراه تو بیام.» گفتم: که چی؟ که جدیدترین نظریهٔ ریاضی‌ات را آزمایش کنی!» سندی پاهایش را به زمین کوبید: «من تا به‌حال جایی نرفته‌ام که کار هیجان‌انگیزی انجام بدم!»

نظرات کاربران

Astronaut
۱۴۰۰/۰۵/۲۲

خیلی خیلی خیلی زیاد عالیه !):) من تا جلد ششم نسخه چاپی رو دارم !) و خیلی خیلی زیاد پیشنهادش میکنم ،:)

F. R
۱۴۰۱/۱۱/۱۰

یک داستان علمی تخیلی که طوری نوشته شده که آدم فکر می کنه واقعیه همچنین نکات علمی بسیار جالبی هم داره که باعث بالا رفتن اطلاعات عمومی میشه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
بالگرد در نقطه‌ای از آسمان، بر فراز نستور ایستاد.
کاربر ۱۴۷۹۰۵۶
با لبخندهایی شگفت‌انگیز از روی امواج می‌پریدند و دوباره به درون امواج فرو می‌رفتند.
کاربر ۱۴۷۹۰۵۶
می‌دونی هر سال چند کوسه به اشتباه در دام قایق‌های ماهی‌گیری تبلیغاتی می‌افتند؟ آن‌قدر زیاد که گونه‌های مختلف کوسه‌ها در حال انقراض‌اند!
کاربر ۱۴۷۹۰۵۶
ایده‌ها از طلا هم با ارزش‌ترند و کپی کردن آن‌ها کار بسیار آسانی است.
کاربر ۱۴۷۹۰۵۶

حجم

۱۰۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۰۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان