دانلود و خرید کتاب براندازی صهیونیستی در امپراتوری عثمانی محسن فرسایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب براندازی صهیونیستی در امپراتوری عثمانی اثر محسن فرسایی

کتاب براندازی صهیونیستی در امپراتوری عثمانی

نویسنده:محسن فرسایی
انتشارات:انتشارات هلال
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب براندازی صهیونیستی در امپراتوری عثمانی

پس از سقوط خلافت عباسی در جهان اسلام، به تدریج ترکان مسلمان عثمانی در آسیای صغیر دولت عثمانی را تشکیل دادند که در مدت پنج سده توانست یکی از بزرگ‌ترین امپراتوری‌های اسلامی را به‌وجود آورد. آنها امپراتوری بیزانس را از بین بردند و در خاورمیانه نیز به جز ایران بر همه سرزمین‌ها سلطه داشتند. محسن فرسایی (-۱۳۵۴) در پژوهش خود با نام «براندازی صهیونیستی در امپراطوری عثمانی» نقش یهودیان صهیونیست در از بین بردن و زوال امپراتوری عثمانی را بررسی می‌کند. وی معتقد است جریان صهیونیسم با برخورداری از پشتوانه‌های تاریخی، قومی، اعتقادی و تجارب عملی در مسیح‌ستیزی با هدف سیطره بر منافع جهانی و تفرقه در جهان اسلام، حاکمیت عثمانی را هدف اصلی خود قرار داد، زیرا این امپراتوری مانع دست‌یابی آسان به منابع اقتصادی ایران، شبه‌قاره هند، آسیای مرکزی، و شرق آسیا شده بود. نویسنده از جمله اقدامات جریان امپریالیستی ضداسلامی را بهره‌گیری از تمامی امکانات و استعدادهای نظامی حکومت‌های مسیحی، پشتیبانی از دولت‌های متخاصم و حمایت از جنگ‌جویان جدایی‌طلب و مناطق خودمختار اروپایی در حاکمیت عثمانی ذکر می‌کند. او در این اثر، هم به تحرکات نظامی و امنیتی و هم به اقدامات فرهنگی صهیونیست‌ها علیه دولت عثمانی اشاره دارد.

نظرات کاربران

mahdi.ch73
۱۳۹۷/۰۱/۲۹

بی نظیر

شهرام
۱۴۰۲/۱۲/۲۶

اگر میخوای با روی دیگر غرب و صهیونیست آشنا بشوید این کتاب توصیه میکنم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۹)
فؤاد عبدالرّحمن نویسندۀ معروف عرب معتقد است: تمامی گردانندگان انقلاب شوروی از یهودیان بودند. از این رو محفل فراماسونری آمریکا، که فراماسونری بزرگ، (که همۀ اعضای آن از یهودیان هستند) را اداره می‌کند، کنفرانسی را برگزار کرد که در آن مقرّر شد: انقلاب شوروی باید به ثمر بنشیند و مسیحیّت در آنجا نابود شود، هر چند یک میلیارد دلار هزینه شود و یا یک میلیون یهودی قربانی شوند! لنین دست پروردۀ یهود بود، استالین با زن یهودی ازدواج کرد و لئون تروتسکی، کامینیف سوکولنکوف، زینویوف و یبنوف همگی از یهودیان به شمار می‌آمدند.
شهرام
هیچ ملّتی به اندازۀ مردم انگلیس شیفتۀ کتاب مقدّس نبوده است و می‌توان تأثیر این کتاب را بر تمامی جنبش‌های بزرگ تاریخ انگلیس پیدا کرد. کتاب مقدّس طیّ قرون متمادی بر همۀ شئون زندگی مدنی و سیاسی مردم انگلیس احاطه داشته و شالودۀ برداشت مردم را از آزادی شخصی و سیاسی فراهم آورده است. انگلیس از قوم یهود، از قدرت و درایت نبوغ عبری یعنی «تورات»، حتّی بیش از یونان و رم تأثیر پذیرفته است.
شهرام
بورژوازی صهیونیسم، در اتّحادی استراتژیک با استعمارگران اروپایی، ضمن پی گیری اهداف سیاسی، به پایگاهی اقتصادی و مستقل در «خاورمیانه» می‌اندیشیدند. و در این میان خاندان یهودی روتچیلدها نقش بسیار کلیدی داشتند.
شهرام
بنابراین راهبرد افتراق مذهبی در میان جامعۀ دینی از عمده‌ترین شگردهایی است که در سیاست خارجی «انگلستان» ترسیم شده و با هدایت صهیونیسم بین‌الملل همواره پیگیری می‌شود.
شهرام
گسسته کردن جامعۀ منسجم اسلامی عثمانی از جمله بزرگترین اهداف استعمار غرب برای دست‌یابی به منابع عظیم شرق بود که با ترفند و شیوه‌های مختلف پی گیری می‌شد و به همین دلیل قوم گرایی ترکی در رأس برنامه‌های فروپاشی عثمانی قرار گرفت.
شهرام
صهیونیسم، ملّی‌گرایی مادّی بوده و توسط یک یهودی بی اعتقاد و بدون عمل که تئودور هرتزل نام داشت، پدید آمده است... صهیونیسم نهایت کفر بوده و حکومت پروردگار بر امور بشری را انکار نموده است. بنابراین هدف این جنبش و موفّقیت متعاقب آن سبب گردید تا تعالیم و انجام دستورات تورات مقدّس به شکلی گسترده، مردود گردد.
شهرام
منشاء احساسات ملّی هر کس را باید فقط در خون و خصوصیات فیزیکی نژاد او جست وجو کرد... بنابراین ما یهودیان ناچاریم برای خود سرزمینی داشته باشیم تا از اختلاط با دیگر نژادها مصون بمانیم. جالب است بدانیم در همین زمان در سرزمین‌های اشغالی «فلسطین» اگر ناگهان مشخّص شود که مادر بزرگ یک زن یا یک مرد اسرائیلی یهودی نبوده است، به دفتر دولتی اطّلاع داده می‌شود و مسئولان امر سعی می‌کنند، کارت هویّت او را به زور از وی بگیرند و اسم او را از فهرست یهودیان خط بزنند و در فهرست غیریهودیان ثبت نمایند.
شهرام
به عنوان مثال، آیات زیر الگوهایی برای تفاسیر نژادپرستان صهیونیست از آئین یهودیّت هستند: به ذریّت تو خواهد بود که این سرزمین، از رود مصر تا رودخانۀ بزرگ فرات را خواهم بخشید. سفر آفرینش، باب ۱۵، آیۀ ۱۸ در بین همۀ اقوام، شما قوم خاصّ من خواهید بود، هر چند سراسر جهان مال من است. امّا شما برای من ملّتی مقدّس خواهید بود و مانند کاهنان مرا خدمت خواهید کرد.
شهرام
امروزه عدالت و اخلاق دو مقوله‌ای است که صهیونیست‌ها تعهّدی نسبت به آن ندارند. ملّت اسرائیل، امروز بر شالوده‌ای از فساد، سرکوب و ناعدالتی قرار گرفته است. به گونه‌ای که پایان صهیونیسم بسیار نزدیک است. احتمال زیادی وجود دارد که نسل حاضر، آخرین نسل صهیونیست باشد.
شهرام

حجم

۵۳۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۴۸۳ صفحه

حجم

۵۳۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۴۸۳ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان