دانلود و خرید کتاب راز راندا برن ترجمه سید خشایار کیافر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راز اثر راندا برن

کتاب راز

نویسنده:راندا برن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب راز

کتاب راز اثر راندا برن (-۱۹۴۵) سازنده فیلم ۱۲۰ دقیقه‌ای معروف راز به ۴۴ زبان ترجمه شده و بیش از ۲۱ میلیون کپی آن فروش رفته‌است. جنجال‌های زیادی پیرامون آن وجود دارد و در برنامه‌های تلویزیونی زیادی دربارهٔ آن صحبت شده‌است.

درباره کتاب راز

موضوع کتاب راز قانون جذب و استفاده از آن برای مثبت‌اندیشی است. راندا برن می گوید: در این کتاب ۲۴ آموزگار فوق‌العاده‌ی رشد فردی و مثبت‌اندیشی سهم عمده دارند. آن‌ها حرف واحدی می‌زنند و یک صدا هستند. این کتاب شامل سخنان معلمان راز بوده و شامل حکایات اعجاز انگیز در مورد استفاده از راز می‌باشد. من همه راه‌های ساده و میانبری را که فرا گرفته‌ام با شما به اشتراک گذاشته‌ام تا شما بتوانید مانند رویاهایتان زندگی کنید. وقتی صفحه به صفحه با کتاب پیش می‌روید و در مورد راز آگاهی کسب می‌کنید، خواهید دانست که چطور می‌توانید هر چیزی را که می‌خواهید داشته باشید و آنچه که می‌خواهید باشید و یا هر کاری که می‌خواهید را انجام دهید. شما خواهید دانست که واقعاً که هستید. شما از حقیقتی مطلع خواهید شد که شما را بیدار خواهد کرد.

چرا باید کتاب راز را بخوانیم؟

راز می‌تواند نوعی از آگاهی را به ما هدیه کند که زندگی ما را تغییر دهد. در حقیقت راز قرار است برای ما از قدرت اندیشه و تفکراتمان بگوید. اندیشه‌ای که از آن ماست و دنیای پیرامون ما را می‌سازد. به همین دلیل خواندن این کتاب و آشنا شدن با قدرت بی‌نظیر افکار ما و انرژی مثبت وجودمان می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.

کتاب راز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب راز به ما کمک می‌کند تا با رازی آشنا شویم که به تحولی عظیم در زندگی ما منجر می‌شود. راز قرار است ما را به جایگاهی که می‌خواهیم، برساند. خواندن کتاب راز را به تمام کسانی که دوست دارند زندگی‌شان را تغییر دهند و به خواسته‌هایشان برسند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره راندا برن نویسنده کتاب راز

راندا برن نویسنده معروف و تهیه‌کننده ۲۶ اوت ۱۹۴۵ در ملبورن متولد شد. او را در دنیا به دلیل نوشتن کتاب راز و کتاب‌هایی که بعد از آن و در ادامه راز منتشر کرد می‌شناسند. مجله تایم در سال ۲۰۰۷ راندا برن را به عنوان تاثیرگذارترین فرد دنیا معرفی کرد. علاوه بر این، زمانی که اپرا وینفری، از او دعوت کرد تا به برنامه مشهورش بیاید، میزان شهرت او چند برابر شد. کتاب معروف دیگر راندا برن معجزه شکرگزاری است.

در بخشی از کتاب راز می‌خوانیم:

راز این را بیان می‌کند که ما خود دنیای‌مان را خلق می‌کنیم و اینکه هر چیزی را که آرزو کنیم، در زندگی‌مان هویدا خواهد شد. بنابر این آرزوها، افکار و احساسات ما بسیار مهم هستند. زیرا جسمیت پیدا خواهند کرد. یک روز به خانه‌ی یک کارگردان هنری رفتم، تهیه کننده‌ی یک فیلم بسیار معروف. در هر گوشه‌ی اتاقش عکس زن زیبایی آویخته بود. به او گفتم: من فکر می‌کنم در روابط عاشقانه‌ات مشکلی داری.پاسخ داد: آیا تو غیب گو هستی؟ گفتم: نه، اما در هفت نقطه عکس همان زن را روی دیوار آویخته‌ای. او گفت: اما من این نوع نقاشی را دوست دارم. آن را خودم کشیده‌ام. من گفتم: دیگر بدتر، زیرا که شما تمام خلاقیت خودتان را در آن گذاشته‌اید. با اینکه به خاطر شغلش زنان هنرپیشه‌ی زیادی اطرافش بودند اما او هیچ روابط عاشقانه‌ای نداشت. از او پرسیدم که چه می‌خواهد، گفت که می‌خواهد با خانمی مانند آن تصویر ملاقات کند. گفتم: باشه پس خود را با آن زن در تصویر بکش و آن را در هر گوشه از محل زندگی خود آویزان کن...

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظرات کاربران

امین
۱۳۹۷/۰۶/۱۰

خوب.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۳۶ صفحه

حجم

۱۴۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۳۶ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان