دانلود و خرید کتاب هنرمند آندرس اینیستا ترجمه ماشااله صفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنرمند اثر ماشااله صفری

کتاب هنرمند

انتشارات:نشر گلگشت
امتیاز:
۳.۱از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هنرمند

«هنرمند» زندگی‌نامه خودنگاشت آندرس اینیستا (-۱۹۸۴)، بازیکن سرشناس تیم بارسلونا و تیم ملی اسپانیا است. او در سطح ملی بیش از ۱۰۰ بازی انجام داده و دوبار قهرمان جام ملت‌های اروپا شده است. در سال ۲۰۱۰ گل قهرمانی اسپانیا در فینال جام جهانی را به ثمر رساند. توانایی بازی او در همه جای زمین، به همراه فروتنی و تواضع ذاتی او، باعث شده تا القابی مانند جادوگر (El Ilusionista)، ضدستاره (El Anti-Galáctico) و جدیدترین آنها «سن آندرس» (San Andrés)، به او داده شود. یکی دیگر از معروف‌ترین القاب آندرس اینیستا «طفل معصوم» است.

او در مقدمه کتابش این گونه نوشته‌است:

این کتاب یک اتوبیوگرافی معمولی و سنتی نیست. بیشتر از کتابِ اینیستای درون زمین، داستان آندرس بیرون زمین است؛ نه بیشتر نه کمتر. شاید جایی در طول این داستان بلند او را در متن قصه‌ی اصلی نبینید، درست بر عکس تمام کتاب های بیوگرافی خودنگاشت که عادت داریم در آنها نویسندگان، خود را قهرمان تمام وقایع زندگی شان نشان داده و حماسه‌ها را پر رنگ کرده و ترس و شک‌ها را کمرنگ می‌کنند.

بخشی از کتاب:

لحظات زیادی وجود داشته‌اند، که وقتی اتفاق افتاده‌اند فکر می‌کردم مهمترین تجربه زندگی‌ام بوده‌اند. مطمئنم زمانی که شروع به نگاه کردن به آنها کنم تا به یادشان آورم، چیزهای دیگری به ذهنم می‌آید. و فکر خواهم کرد که روش اشتباهی خواهد بود. اما تصمیم گرفتم با یکی از جدیدترین لحظات زندگی‌ام آغاز کنم، شاید به این دلیل که همیشه همراهم باقی خواهد ماند و هرگز از بین نخواهد رفت. می‌خواهم با بدترین لحظه‌ی زندگی آغاز کنم. صحبت از روزها، یا ماه‌ها یا یک سال نیست؛ بلکه دوره‌ای غیرقابل وصف از زندگی است. نمی‌توانم زندگی را از پیروزی‌ها و شکست‌ها در مسابقاتی که در آنها بازی کرده‌ام جدا کنم؛ نه، این درباره لحظه‌ای است که دیگر نمی‌توانستم نوری در انتهای تونل ببینم، زمانی که راهی برای پیمودن نبود، چرا که دیگر به آندرس اعتماد نداشتم.

نظرات کاربران

mmm
۱۳۹۹/۰۲/۰۳

کتاب خوبیه.ولی خیلی ترجمش خوب نیست.

MOHAMADTAHA RASHIDI
۱۳۹۹/۰۲/۰۹

خیلی بد

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
هشدار می‌داد: «اگر فکر کنید بهترین هستید، اگر مغرور شوید، هیچی بدست نمی‌آورید.»
Meyno1
حداقل شانس امتحان بهش بده. این همه مسیر رو از خانه نیامدیم که حتی سعی هم نکنیم.»
Meyno1
«شما نامم را گوگل کرده و فکر می‌کنید مرا می‌شناسید، اما هیچ چیز از من نمی‌دانید.»
سپهر کتابخون
«موانعی که در طول مسیر با آنها روبرو می شویم به ما کمک می‌کرد تا زندگی را از زاویه دیگری ببینیم و خودمان را با قدرت بیشتری بالا بکشیم.»
کاربر ۵۰۲۵۹۸۹

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان