دانلود و خرید کتاب یاران امام زمان (عج)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یاران امام زمان (عج)

کتاب یاران امام زمان (عج)

معرفی کتاب یاران امام زمان (عج)

از میان کتاب‌های چهل حدیث موعود موسسه فرهنگی موعود عصر، کتاب «یاران امام زمان(عج)» که ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری یاران امام زمان(ع) و نقش آنان در یاری حق را برمی‌شمرد، از پرطرفدارترین‌ها محسوب می‌شود. چرا که همگی ما خواهان آن هستیم که یار و یاور بهترین امام و تنها ذخیره عالم باشیم و از سویی دوستان آن حضرت را بشناسیم. این کتاب، احادیث مختلف راجع به ویژگی‌های اخلاقی، فردی، ایمانی، دینی، معرفتی و... یاران حضرت مهدی(عج) بیان کرده و آن‌گاه به طور مختصر به شرح چگونگی پیوستن یاران به آن حضرت می‌پردازد. نکاتی که هر منتظر وارسته‌ای خواهان دانستن آن است.
رویکرد منجی گرایانه در عصر مدرنیته
راضیه صادق‌پور خامنه
موعود فطرت
عباس‌علی پرچی‌زاده
نقش حضرت مسیح (ع) در دولت مهدوی
مجید یعقوب‌زاده
کرب‌وبلای امام زمان (عج) و مرابطه‌ی مؤمنانه‌ی منتظران
اسماعیل شفیعی سروستانی
سیره‌ی حکومتی امام مهدی (عج)
محمد محمدی‌ ری‌شهری
سوار در برف
مریم ضمانتی‌یار
سحرنامه
رضا اسماعیلی
معرفت امام زمان (عج) و تکالیف منتظران
ابراهیم شفیعی سروستانی
بهترین آفریده خداوند؛ اوصاف حضرت امیرالمومنین (ع) از زبان مشایخ اهل سنت
عبدالرحیم مبارک
حیدرنامه؛ گزیده‌ای از حماسه‌های علوی از عهد صفویه تا عصر حاضر
سیدعلی کاشفی خوانساری
استراتژی انتظار
اسماعیل شفیعی سروستانی
منم مهدی (جلد ۱)
ابراهیم شفیعی سروستانی
حاضری در میان غایبان
عباس‌علی پرچی‌زاده
با دعای ندبه در پگاه جمعه؛ نقد و بررسی اشکالات سندی و محتوایی دعای ندبه
علی‌اکبر مهدی‌پور
جهان موعود؛ آشنایی با ویژگی‌های جهان پس از ظهور (جلد ۵)
ابراهیم شفیعی سروستانی
اشرافی‌گری، بلای یک ملت
واحد پژوهش موعود
جلوه‌های انتظار؛ مهدویت و مناسبت‌ها (جلد ۷)
ابراهیم شفیعی سروستانی
دعوت به او؛ بایسته‌های گسترش فرهنگ مهدویت (جلد ۶)
ابراهیم شفیعی سروستانی
اینک آخرالزمان؛ آشنایی با نشانه‌های ظهور و آخرالزمان (جلد ۴)
ابراهیم شفیعی سروستانی
او را بشناسیم؛ معرفت امام زمان (عج) (جلد ۲)
ابراهیم شفیعی سروستانی

نظرات کاربران

ــسیّدحجّتـــ
۱۳۹۸/۰۲/۰۱

غروب نیمه‌ی شعبان روحم تازه شد . در یک کلام: لذیذ بود!

ای که مرا خوانده ای ،راه نشانم بده
۱۳۹۸/۰۳/۳۱

اطلاعات مفید ی داشت .یه سوال دارم. 313 نفر همزمان زنده هستن یا ممکنه از گذشتگان هم باشند ؟

mahdi.ch73
۱۳۹۶/۱۰/۱۸

مختصر و مفید

ABOLFAZL_1387
۱۳۹۹/۰۷/۱۲

خیلی جذاب بود

کاربر ۱۰۲۵۵۸۳
۱۴۰۱/۰۵/۰۵

نیازشیعه

مرگ بر ظلم
۱۴۰۰/۰۳/۳۰

به نظرم کامل نیست اما ویژگی های یاران امام زمان رو از نظر احادیث بررسی کرده بعضی احادیث چندین بار از چند معصوم نقل شده اما ارزش خواندن داره

فاطمه_فاطمه
۱۳۹۹/۱۲/۰۹

اللهم عجل لولیک الفرج!

amir ataei
۱۴۰۱/۱۰/۲۵

جمع آوری روایاتی که در باب اصحاب امام زمان علیه السلام و عجل الله تعالی فرجه الشریف وارد شده مطالب خوبی داشت اما رویکرد کتاب بیشتر گزارشی بود نه تحلیلی شاید کتب تحلیلی بیشتر امروزه کاربرد داشته باشه مخصوصا برای مخاطبان جوان

Alireza
۱۴۰۰/۱۲/۲۷

خلاصه و مفید کتاب های خیلی کامل تری هم وجود دارن... اما خوندن این کتاب رو تو غروب نیمه شعبان با حجم کمش دوست داشتم...

منتظرالمهدی
۱۴۰۰/۱۱/۱۳

سلام در مجموع احادیثی بود از اهل بیت علیه السلام راجع به نشانه های یاران آن حضرت و نحوه قیام ، اللهم عجل لولیک الفرج

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۴)
ای اهل عالم! بشارت، بشارت!، که مهدی قائم (عج) ظهور کرد!
ــسیّدحجّتـــ
آنگاه امام صادق (ع) امّت اسلامی را در طول قرن‌ها مخاطب قرار داده فرمودند: «لِیعِدّ أحدُکمْ لِخُرُوجِ الْقائِمِ (ع) و لوْ سهْماً. فإنْ علِم الله ذلِک مِنْ نِیتِهِ رجوْتُ لِأنْ ینْسأ فی عُمْرِهِ حتّی یدْرِکهُ و یکون مِنْ أعْوانِهِ و أنْصارِهِ؛ هر یک از شما خودش را برای خروج قائم (عج) آماده کند ولو با تهیه کردن یک تیر، که اگر خداوند این آمادگی را در نیت شما ببیند، امیدوار هستم که خداوند در اجلتان مهلت دهد تا ظهور او را درک کرده از اعوان و انصار آن بزرگوار باشید».
gmnam_313
روز مسعود و پر ارج ظهور، هنگامی آغاز می‌شود که همۀ مردم مکه از سپاه سفیانی به شدّت نگران هستند، از این رهگذر دربه‌در به دنبال پیشوایی می‌گردند که آنها را از شرّ سپاه خون‌آشام سفیانی نجات دهد، بنابراین دعوت حضرت ولی عصر (عج) با این عظمت و شکوه آغاز می‌شود و همگان نجات و خلاص خود را در آن می‌یابند و به سوی آن حضرت می‌شتابند و به دنبال بیعت یاران نخستین، با آن حضرت بیعت می‌کنند.
"Shfar"
آنگاه پیامبر اکرم (ص) مسیر حرکت یاران حضرت بقیةالله را بیان فرمودند: «أوّلُهُمْ مِن الْبصْرةِ و آخِرُهُمْ مِن الْیمامة؛ نخستین آنها از بصره و آخرین آنها از یمانه خواهد بود». *** رسول اکرم (ص) فرمودند: «ما مِنْ بلْدةٍ إلاّ یخْرُجُ مِنْها معهُ طائِفةٌ، إلاّ أهْلُ الْبصْرةِ فإنّهُ لایخْرُجُ معهُ مِنْها أحدٌ؛ هیچ شهری نیست جز اینکه گروهی از آن شهر همراه او خارج می‌شوند. به جز بصره، که حتّی یک نفر نیز از آنجا با آن حضرت همراهی نمی‌کند!»
masroor
ایشان با لشکری مجهّز و نیرومند که تعداد آنها بالغ بر ده‌هزار نفر است مکه را به قصد مدینه ترک می‌کند و در مدت دو ماه مسافت بین مکه، مدینه، بیت‌المقدّس، شام و کوفه را طی می‌کند و همۀ عرب خواه ناخواه در برابرش تسلیم می‌شوند. همۀ افراد با ایمان زیر پرچم او قرار می‌گیرند و سپاه نیرومندی را تشکیل می‌دهند و اقلیت ناچیزی که پس از شناخت حقّ، در برابر آن صف‌آرایی می‌کند، از بین می‌رود و همۀ خاورمیانه یک دل و یک جهت صف واحدی را تشکیل می‌دهند.
F313
به صرف دعا اکتفا نمی‌کنیم و از کسانی نیستیم که در برابر توپ و تفنگ و مسلسل بنشینیم و دست روی دست بگذاریم و فقط برای فرج حضرت ولی عصر (عج) دعا کنیم
F313
خداوند قائم آل محمّد (ص) را برمی‌انگیزد برای عموم ستمگران در میان گروهی که از نظر مردم کمتر از سرمه در چشم به شمار می‌آیند. چون آنها ظاهر شوند مردم به حال آنها گریه می‌کنند. مردم چیزی نمی‌بینند جز اینکه کشته می‌شوند!. خداوند شرق و غرب جهان را به دست آنها فتح می‌کند. آگاه باشید که مؤمن حقیقی آنها هستند و بدانید که جهاد واقعی در آخرالزّمان است».
ای که مرا خوانده ای ،راه نشانم بده
رسول‌اکرم (ص) فرمودند: «طُوبی لِمنْ أدْرک قائِم أهْلِ بیتی و هُو مُقْتدٍ بِهِ قبْل قِیامِهِ، یتولّی ولِیهُ و یتبرّأُ مِنْ عدُوِّهِ، و یتولّی الأئمّة الهادین مِنْ قبْلِهِ. أولئک رُفقائی، و ذوُو وُدّی و مودّتی، و أکرمُ اُمّتی علی یوْم الْقِیامةِ؛ خوشا به سعادت کسی که قائم اهل بیت مرا درک کند و پیش از قیام آن حضرت به او اقتدا کند، دوستان او را دوست بدارد و از دشمنان او بیزاری بجوید و امامان پیش از او را به امامت و پیشوایی بپذیرد. آنها دوستان من هستند که مورد محبّت و علاقۀ من هستند و آنها تا روز قیامت نزد من گرامی ترین افراد امّت هستند»
"Shfar"
یاران قائم (ع) یکدیگر را طوری ملاقات می‌کنند که گویی از یک پدر و یک مادر به دنیا آمده‌اند و صبح از خانه بیرون آمده پراکنده شده‌اند و شبانگه همه به خانه آمده با یکدیگر گرد آمده‌اند!»
الهه
آنها در زمان غیبت ما همانند سرنشینان کشتی هستند، در همۀ شهرها خشک‌سالی می‌شود ولی آنجا خشک‌سالی پیش نیاید، هرگز صاعقه به آنها صدمه نمی‌زند، آنها امر به معروف و نهی از منکر کنند و خدا را به شایستگی می‌پرستند و در میان برادرانشان مواسات را رعایت می‌کنند، آنها محرومانند، زنده و مرده‌شان آمرزیده است، مرد و زنشان، سیاه و سفیدشان، آزاد و برده‌شان، مورد مغفرت حضرت احدیت است. در میان آنها مردان منتظر هست که هر لحظه انتظار فرج ما را می‌کشند و خداوند منتظران را دوست می‌دارد.
hsbgi

حجم

۴۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۴۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۲,۵۰۰
تومان