دانلود کتاب صوتی پرورش، تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پرورش، تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان اثر فرهنگ هلاکویی

دانلود و خرید کتاب صوتی پرورش، تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان

امتیاز:
۴.۱از ۲۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی پرورش، تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان

کتاب صوتی پرورش، تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان از مجموعه کتاب‌های آموزشی دکتر فرهنگ هلاکویی (روان‌شناس و مشاور خانواده) است. فرهنگ هلاکویی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ما و شما آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی که آخرین جلد این مجموعه است، به روش‌های تربیتی مناسب برای بازه‌ی سنی ۱۳ تا ۱۹ سالگی پرداخته است.

درباره کتاب صوتی پرورش، تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان

فرهنگ هلاکویی در کتاب صوتی پرورش، تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان به بررسی چالش‌های رشد شخصیتی در بازه‌ی سنی ۱۳ تا ۱۹ سالگی و روش‌های تعلیم و تربیت بهینه و کارآمد به‌وسیله‌ی خانواده‌ها پرداخته است. از دیگر موضوع‌های این کتاب صوتی می‌توان به فهرست زیر اشاره کرد:

مشکلات اساسی پسران و دختران، اهمیت روابط والدین و محیط آموزشی، سلامت فیزیکی و روانی و سازگاری، فعال یا منفعل یا منحرف‌بودن نوجوانان در برخی برهه‌ها، حرمت نفس، یافتن خود، خودشناسی، خودخواهی، خودمداری، خودشیفتگی، اهمیت احساسات عواطف و هیجانات، ورزش و تغذیه‌ی مناسب، چاقی و لاغری، ارتباط مؤثر با نوجوانان، برخورد درست و مناسب با تمایلات جنسی فرزندان، انحرافات و بیماری‌های شایع دوران نوجوانی، خودارضایی، کنترل تمایلات جنسی، جنس مخالف، زیبایی، جذابیت، دوست‌داشتنی‌بودن، جنبه‌های ۵گانه و کلی شخصیت نوجوانان، برونگرایی یا درونگرایی، نگرانی و خشم و بی‌قراری، کنترل خشم، اضطراب نوجوانان و... .

شنیدن کتاب صوتی پرورش، تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی پرورش، تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان را به پدرها، مادرها، مربی‌ها و معلم‌هایی که با افراد ۱۳ تا ۱۹ سال کار و زندگی می‌کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره فرهنگ هلاکویی

فرهنگ هُلاکوئیِ نائینی در تاریخ ۹ شهریور ۱۳۲۳ در شیراز به دنیا آمد. وی روان‌شناس، روان‌درمانگر، مشاور ازدواج و خانواده، جامعه‌شناس، اقتصاددان، استاد دانشگاه و شخصیت رادیویی اهل ایران است. او مقیم لس‌آنجلس، در ایالات متحده امریکا است. فرهنگ هلاکویی افزون‌بر اجرای برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، آثار علمی هم کتابت کرده است:

پایان‌نامه‌ی دکتری او در رشته‌ی جامعه‌شناسی از دانشگاه یوتا با عنوان «تحلیلی جامعه‌شناختی بر انقلاب مشروطیت ایران» بوده است؛ کتاب «جامعهٔ امروز» نیز که ترجمه و اقتباسی از کتاب Society today است، متنی درسی و دانشگاهی برای آشنایی با مقدمات علم جامعه‌شناسی است؛ مقاله‌ی «مطالعه‌ای تجربی روی ایرانیان ساکن آمریکا: تمایل به بازگشت به زادگاه به‌عنوان تابعی از ترجیح زبان گفتار» نیز از نوشتارهای هلاکویی است.

دکتر هلاکویی، بیشتر، مایل است که آثارش را به‌صورت صوتی و تصویری منتشر کند.

معرفی نویسنده
عکس فرهنگ هلاکویی
فرهنگ هلاکویی
ایرانی | تولد ۱۳۲۳

فرهنگ هلاکویی ، روان‌شناس، روان‌درمانگر، سخنران، جامعه‌شناس و اقتصاددان ایرانی‌ـ‌آمریکایی است. او را بیشتر به دلیل سخنرانی‌ها و سمینارهای برگزارشده‌اش در زمینه‌ها‌ی روان‌شناختی و اجتماعی می‌شناسند. لحن ویژه و سبک هلاکویی در سخنرانی‌هایش بیشترین نقش را در شهرت و محبوبیت او داشته است. او در طول چند دهه، چندین برنامه‌ی تلویزیونی و رادیویی را در مباحث روان‌شناختی و مشاوره‌ی فردی اجرا کرده است. هلاکویی تالیفاتی نیز در زمینه‌های جامعه‌شناسی و روانشناسی دارد.

نظرات کاربران

Niayash Arad
۱۳۹۹/۰۱/۲۹

عالی بود

میترا لواسانی
۱۳۹۸/۰۱/۱۷

شناخت پدر و مادرها را نسبت به دوران نوجوانی و بلوغ فرزندانشون بیشتر میکنه و تغییرات فیزیکی و روحی آنها را توضیح میده کتاب مفیدی هست

شبنم
۱۳۹۸/۱۱/۱۶

اوکیه

کاربر ۳۵۸۶۱۰۵
۱۴۰۰/۰۸/۲۳

سلام کتاباشون علمیه ولی خیلی راهکار نمیده انگار یه نوع گزارش پزشکیه

کاربر ۳۶۳۵۵۸۳
۱۴۰۰/۰۷/۲۳

سلام پول برای این کتاب واریز کردم ولی هنوز نتوانستم انرا دانلود کنم ساعت 19:40 با حواله ۰۷۲۱ بانک‌ ملی روز ۵ شنبه ۲۲ مهر ماه پول ارسال شد ولی متأسفانه کتاب صوتی فوق را دریافت نکردم انتظار پیگیری دارم کتاب پرورش،تعلیم

- بیشتر
عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۱

بسیار عالی بود.

زمان

۷ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۸۱۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۸۱۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان