دانلود و خرید کتاب رژیم عضله‌ساز مائورو. دی. پاسکال ترجمه امیرحسین رحمانپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رژیم عضله‌ساز اثر امیرحسین رحمانپور

کتاب رژیم عضله‌ساز

معرفی کتاب رژیم عضله‌ساز

«رژیم عضله‌ساز» نوشته مائورو. دی. پاسکال، در ۶ فصل به چند و چون رژیم آنابولیک (عضله‌ساز) پرداخته‌است از جمله تاریخچه و مزایای این رژیم و همچنین کاربرد و چگونگی عملکرد آن.

این کتاب هم به مانند بسیاری از متون تغذیه ای دیگر تلاش خود را بر ارائه راه حلی در درمان و کنترل چاقی و اضافه وزن مخاطبین خود قرار داده؛ اما اآن را می توان از چند حیث ممتاز و متمایز شمرد: اول اینکه به واسطه روان و آسان بودن متن کتاب شما به هیچ عنوان احتیاج‌ ندارید برای فهم مطالب ارائه شده یک دوره آموزشی دانشگاهی مفصل را بگذرانید! کافی است تصمیم گرفته‌باشید که از شر چربی‌های اضافه خلاص‌شوید. دوم اینکه این کتاب مدعی است رژیم آنابولیک همزمان برای افراد عادی و ورزشکاران می‌تواند مفید و تاثیرگذار باشد و این یعنی شما احتیاجی ندارید در این کتاب به دنبال فرمول مختص به خود بگردید. سوم اینکه شما در این کتاب، برخلاف روال معمول در کشور ما که عموم متخصصین و صاحب نظران به مخاطبین خود لیستی از مواد غذایی که به شدت در قالب وعده‌های غذایی خاص و اختصاصی طبقه‌بندی شده و مدعی‌اند برای موفقیت باید رنج پیروی مطلق و بی‌چون‌وچرای آن را تحمل کنید، می‌دهند نبوده و شما برای موفقیت در این مسیر، که سالها است برای ما تبدیل به غول بی‌شاخ و دمی شده‌است، کافی است سبک زندگیتان را کمی تغییر داده و از خوردن چربی‌های مفید نترسید! چهارم اینکه این کتاب به قدری این تغییر سبک زندگی را ساده می‌داند که پس از معرفی آن، وارد مقولات حرفه‌ای‌تر ورزشی از جمله مکمل‌های ورزشی شده و تمرکز خود را به جای طولانی کردن توضیح در خصوص سبک زندگی‌ای که بدون تردید بهترین گزینه پیش رو برای زندگی سالم میداند، بر بهینه‌سازی رشد عضلانی اختصاص‌می‌دهد.

نظرات کاربران

اسلامی
۱۳۹۸/۰۱/۳۰

بی شک یکی از بهترین کتابهای تغذیه در بدنسازی، واقعا جای این چنین کتابهایی تو طاقچه خالیه!!! ممنون از مترجمان ممنون از طاقچه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
در این رژیم غذایی شما از هیچ یک از غذاهای محبوبتان محروم نمی شوید. می توانید با خیال آسوده و فارغ از هرگونه عذاب وجدانی، گوشت و پنیر (غیر صنعتی) دلخواهتان را در روزهای هفته مصرف نموده و در کنار آن از کربوهیدرات های مورد علاقه خود در آخر هفته ها استفاده کنید. رژیم آنابولیک مانند دیگر رژیم های غذایی بدنسازی شکنجه آور نیست! می خواهید در آخر هفته به مهمانی بروید و نوشیدنی های گوارا بخورید؟ خب بروید. در این رژیم غذایی همه غذاها قابل خوردن هستند؛ فقط باید زمان و مقدار درست را برای مصرف انتخاب کنید.
Maziyar
استروئیدها همچنین می‌توانند باعث تنبلی ورزشکار شوند. فرد با روش‌های تمرینی حاشیه‌ای رشد پیدا می‌کند اما وقتی مصرف استروئیدها را قطع می‌کند، می‌بیند مسیر سخت‌تر شده است چرا که باید همه کارها را خودش انجام دهد.
Muhammad Ali
برخلاف رژیم غذایی با کربوهیدرات بالا که می تواند دربرابر سیستم تولید کننده هورمونهای رشد بدن عمل کند، رژیم غذایی آنابولیک تولید و بهره وری از ۳ تولید کننده بزرگ-تستوسترون، هورمون رشد و انسولین- را به حد اکثر می رساند و این کار را طبیعی انجام می دهد. همچنین متابولیسم بدن را از حالت سوخت قند و ماشین تولید چربی به وضعیت دستگاه سوخت چربی تغییر می دهد. با بدنی که ماهیچه‌ی بیشتری جمع می کند و همزمان مواد غذایی و چربی ذخیره شده در بدن را می سوزاند، بدنساز دو برابر بیشتر از خود راضی خواهد بود.
صبح
زمانی که ورزش می کنید بدن هر کاری را که برای فراهم کردن انرژی لازم است، مثل تجزیه بافتهای پروتئینی، انجام می دهد تا شما بتوانید به فعالیت خود ادامه دهید. یکی از کارهایی که بدنسازان می توانند انجام دهند تا با این معضل مقابله کنند، نوشیدن جرعه ای گلوکز در حین تمرین است. با این کار بدن دیگر برای تامین انرژی لازم نیست به سراغ تجزیه ماهیچه برود چراکه منبع انرژی سهل الوصول تری وجود دارد که به تدریج وارد بدن می شود.
صبح

حجم

۴۶۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

حجم

۴۶۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان