دانلود و خرید کتاب گزینه ب شریل سندبرگ ترجمه لیلا ثریاصفت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب گزینه ب

«گزینه ب (مواجهه با سختی، ارتقای حد تحمل، و یافتن شادی)» اثری از نویسندگان، شریل سندبرگ، آدام گرانت و ترجمه لیلا ثریاصفت است. شریل سندبرگ یکی از رهبران کسب‌وکار و یک فرد نوع دوست و از مدیران کلیدی شرکت فیسبوک است. او نویسنده کتاب پرفروش «تغییر مسیر؛ زنان، شغل و میل به پیشرفت» است و همچنین LeanIn.Org را برای حمایت از زنان در دست‌یایی به اهدافشان در زندگی راه اندازی کرده‌است. قبلا او معاون رئیس فروش آنلاین در گوگل و رئیس دفتر وزارت خزانه‌داری ایالات متحده بود. آدام گرانت یک روان‌شناس و استاد ارشد دانشگاه وارتون و نویسنده کتاب‌های پرفروشی «اصلی‌ها» و «بده و بستان» است. او یکی از متخصصان برجسته در زمینه یافتن انگیزه و معنابخشی به زندگی و چگونه سخاوتمندانه‌تر و خلاق‌تر زندگی کردن می‌باشد. جوایزی را از انجمن روان‌شناسی آمریکا و بنیاد ملی علوم دریافت کرده‌است و یکی از نویسندگان کمکی نیویورک تایمز است و همراه با همسر و سه فرزند خود در فیلادلفیا زندگی می‌کند. این کتاب ترکیبی از بینش‌ها و ایده‌های شخصی شریل با تحقیقات روشنگر آدام در زمینه توانایی مواجهه با سختی‌ها است. شریل با شروع داستان از جایی که متوجه مرگ همسرش، دیو گُلدبِرگ، شد برایمان از غم و اندوه حاد و انزوایی که بعد از آن برایش به وجود آمد، می‌گوید. اما این کتاب تنها به موضوع زندگی شریل نمی‌پردازد و پا را فراتر گذاشته و می‌گوید که چگونه مردم مختلف در طیف‌های مختلف تواسته‌اند به سختی‌هایی همچون بیماری، از دست دادن شغل، تجاوز جنسی، بلایای طبیعی و خشونت جنگ غلبه نمایند. داستان زندگی همه این انسان‌ها، ظرفیت روح انسان را برای استقامت و کشف دوباره شادی نشان می‌دهد. انعطاف‌پذیری و مقاومت برخاسته از اعماق وجود ما و حمایت‌هایی است که در بیرون وجود دارد. حتی بعد از عمیق‌ترین و وحشتناک‌ترین حوادث می‌توان با رسیدن به معنا و مفهومی عمیق‌تر و به دست آوردن لذت و شادی بیشتر در زندگی رشد کرد. «گزینه ب» نحوه کمک به دیگران در شرایط بحرانی، بالا بردن حس همدردی با دیگران، پرورش کودکان قوی و محکم و داشتن یک خانواده، جامعه و محل کار منعطف را به ما نشان می‌دهد. بسیاری از این درس‌ها را می‌توانیم در دغدغه‌های روزانه خود به کار ببریم که باعث می‌شوند، هر اتفاقی هم که قرار باشد در آینده بیفتد، شجاعت داشته باشیم و نترسیم. همه ما نوعی از این گزینه ب را تجربه کرده‌ایم. این کتاب به ما کمک می‌کند گزینه ب خود را تقویت کرده و بیشترین استفاده را از آن ببریم.

نظرات کاربران

S
۱۳۹۶/۰۸/۲۳

مقدمه جذاب کتاب که از داستان تنهایی یک زن شروع میشود و شریک زندگیش وی را ترک می کند و به دیار باقی می رود ،شما را ترغیب می کند که کتاب را ادامه دهید. خوانش متن همراه با گوش

- بیشتر
Ahmad.M
۱۳۹۶/۰۷/۱۱

یه اثر عالی از یه نویسنده عالی! شریل سندبرگ در کتاب تغییر مسیر و تمام فعالیت های فرهنگی اجتماعیش نشون داده که از هر تجربه ای، یه راهنمای خوب برای بقیه میسازه. کتاب قبلی (تغییر مسیر) در مورد وضعیت زنان در محیط

- بیشتر
P.H
۱۳۹۶/۰۹/۲۰

خیلی کتاب خوبیه. راهکار های کاربردی و مفیدی ارائه میده. برای من یکی از جالب ترین راهکارها نوشتن به منظور کاهش استرس ها و ناراحتی ها بود.

Estela
۱۳۹۶/۰۷/۲۱

تو یه قسمت از کتاب میگه رشد بعد از ناراحتی و اسیب بهتر از اینه که تمام زندگیت بشه پر از خشم و غم این کتاب جمله های تاثیرگذار زیادی داره و خیلی خوب ترجمه شده این کتاب رو شدیدا پیشنهاد میکنم

- بیشتر
داوود
۱۳۹۶/۰۷/۱۱

مرسی بابت این حرکت انسانی و مرسی بابت این کتاب ارزشمند و ترجمه عالی

jaVad
۱۳۹۷/۰۱/۰۸

ابتدای کتاب بسیار خوب شروع میشه، با راهکارهایی جالب برای غلبه بر غم و اندوه، ولی نیمه دوم کتاب به گفتن تعریف های کلیشه ای و راهکارهایی میپردازه که برای جایی مانند خاورمیانه که تا زانو درون خون هستش بسیار

- بیشتر
monika
۱۳۹۸/۰۳/۰۳

شاید بشه گفت خانم داغداری که سعی کرده به روش علمی و عقلی بر مشکلات ناشی از غم از دست دادن همسرش غلبه کنه.

مامان هلنا
۱۳۹۶/۱۲/۰۸

واقعا راهکارهای خوبی داره مخصوصا برای کسانیکه عزیزی رو از دست دادن .

ژان لاو ژان
۱۳۹۶/۰۸/۲۳

خیلی داستان زیباییه از زندگی

Medina
۱۳۹۶/۱۱/۲۷

شاید همه باید اینو بخونن با فکر نه روزنامه ای

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۵۶)
این جمله را به خودتان بگویید: «در مورد تمام نگرانی‌هات فکر کن، ولی با صدای بلند در موردش جار نزن".
nedsalehani
همانطور که مارتین لوتر کینگ گفت: «اجازه ندهید هیچ کس شما را به اندازه‌ای پایین بکشد که از آنها متنفر شوید.»
pegah
تبدیل احساسات به کلمات، کمک می‌کند بر مشکلات غلبه کنیم.
نعنا
جمله مشهور نیچه در مورد نیرو و استقامت شخصی را به یاد آورید: «چیزی که مرا نمی‌کشد، قوی‌ترم می‌کند!»
nedsalehani
همان طور که هلن کلر می‌گفت: «وقتی یکی از درهای شادی بسته می‌شود، درهای دیگری باز می‌شود، اما ما برای مدتی طولانی به در بسته شده خیره می‌شویم و به همین ترتیب است که متوجه درهای باز شده نمی‌شویم.»
رحیم
«توجه به خدا به مردم حسِ بودن در یک آغوش پرمحبت را می‌دهد، آغوشی که ابدی بوده و بی نهایت قوی و حافظ است. مردم نیاز دارند بدانند در این شرایط تنها نیستند».
dmmzn58
سعی کردم کلمات «هرگز» و «همیشه» را هم حذف کنم و آنها را با «گاهی اوقات» و «اخیرا» جایگزین کنم.
ریزوریوس
۱)شخصی سازی (Personalization): این باور که ما مقصر هستیم. ۲) فراگیر بودن (Pervasiveness): این باور که اتفاق ناگوار تمام جنبه‌ها و حوزه‌های دیگر زندگی مان را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. ۳)تداوم (Permanence): اعتقاد به این که پس لرزه‌های این رویداد برای همیشه باقی خواهد ماند.
ریزوریوس
"کسی که یک چرایی برای زندگی خود دارد، می‌تواند هر نوع چگونگی را تحمل کند".
مهدی
نوشتن تجربیات مثبت آن هم فقط برای سه روز خلق و خوی مردم را بهتر می‌کند و برای سه ماه آنها را از مراجعه به مراکز درمانی بی نیاز می‌کند.
nedsalehani

حجم

۳۸۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۳۸۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان