دانلود و خرید کتاب ازدواج به سبک ایرانی: دانستنی‌هایی درباره‌ پیوند زناشویی صبا بیوک‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ازدواج به سبک ایرانی: دانستنی‌هایی درباره‌ پیوند زناشویی اثر صبا بیوک‌زاده

کتاب ازدواج به سبک ایرانی: دانستنی‌هایی درباره‌ پیوند زناشویی

انتشارات:ترفند
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ازدواج به سبک ایرانی: دانستنی‌هایی درباره‌ پیوند زناشویی

«ازدواج به سبک ایرانی: دانستنی‌هایی درباره پیوند زناشویی » نوشته صبا بیوک‌زاده (-۱۳۶۰) است که دربردارنده نکاتی ارزنده درباره ازدواج و مراحل آن از آشنایی و مراسم تا مباحث مهم حقوقی مرتبط با آن است.

در پیش‌گفتار کتاب می‌خوانیم:

کسانی که می‌خواهند ازدواج کنند، باید با دیدی ژرف و با آگاهی کامل به مجموعهٔ عواملی که می‌تواند باعث درست انجام شدن این عمل شود، توجه کنند و به تمام مسایل مهمی که در این امر مؤثر است، دقت نظر داشته باشند.

زن یا مرد بودن هر چند ماهیت مستقلی را با خود همراه دارد ولی آنچه برای زن و مرد ارزش و اعتبار می‌آورد، زن بودن یا مرد بودن نیست، بلکه مسوولیت‌ها و وظایف مربوط به نوع بشر است، که از طریق این مسوولیت‌ها انسان برای خود اعتبار و ارزش کسب می‌کند. جنسیت تنها تفاوت در ظاهر است اما این ملاک برتری و ارزش نیست، ملاک برتری درست عمل کردن به اعمال مهم است و در این میان یکی از اساسی‌ترین کارها، ازدواج است؛ بر این اساس ما در این مجموعه تلاش کرده‌ایم تا به موضوعاتی بپردازیم که برای ازدواج لازم و ضروری‌اند و به کار بستن آن‌ها و در نظر داشتن آن معیارها کمک می‌کنند تا این مهم به درستی انجام شود.

تاکنون بیشتر کتاب‌هایی که در زمینهٔ ازدواج نوشته شده، تک موضوعی بوده‌اند، یعنی اگر جوانی قصد ازدواج داشته باشد، مجبور است برای هر مسأله‌ای که در ذهنش پیش می‌آید، کتاب ویژهٔ آن را تهیه کند. برای مثال: برای آموختن معیارهای انتخاب و ازدواج، برای آگاه شدن از مسایل حقوقی، موضوعات مربوط به بیولوژی و بارداری و یا مباحث مربوط به رسومات ازدواج و ... در مورد هر کدام کتابی جداگانه نیاز است. بر همین اساس در این کتاب تلاش کردیم، تمام این موضوعات را یک جا جمع کنیم تا بتوانیم در مدتی کوتاه، اطلاعات مورد نیاز یک جوان را که در حال ازدواج کردن است، به او بدهیم.

نظرات کاربران

سرباز امام زمان
۱۴۰۰/۰۳/۰۷

دید باز و متفکرانه ای به جوانان کم تجربه میدهد که فقط ازنگاه. تک بعدی ازدواج را نگاه میکنن.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۶۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۳۶۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان