دانلود و خرید کتاب روانشناسی فیزیولوژیک غلامحسین جوانمرد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روانشناسی فیزیولوژیک اثر غلامحسین جوانمرد

کتاب روانشناسی فیزیولوژیک

معرفی کتاب روانشناسی فیزیولوژیک

«روان‌‌شناسی فیزیولوژیک» به قلم غلامحسین جوانمرد (-۱۳۴۷)، اثری علمی در حوزه‌ی روانشناسی است که به موضوع روان‌‌شناسی فیزیولوژیک به عنوان یکی از زیرشاخه‌های زیست روانشناسی می‌پردازد . در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: « فیزیولوژی به مطالعه کارکرد ساختارهای فیزیکی موجود زنده می‌پردازد، به عبارت دیگر واژه فیزیولوژی به معنی علم به اعمال بدن موجودات زنده است. از همان اوایل به وجود آمدن علم روان‌‌شناسی، بین این رشته و علم فیزیولوژی رابطه خاصی وجود داشت. یکی از علتها این بود که بنیان‌گذار علم روان‌‌شناسی، یعنی ویلهلم وونت، بر اساس تحصیلات خود، یک فیزیولوژیست بود. علت دیگر رابطه بین روان‌‌شناسی و فیزیولوژی این است که منبع اصلی همه رفتارها مغز است. در حالت کلی حتی غدد درون‌ریز هم به شکلی به وسیله ساختارهای مغزی کنترل می‌شود. از طرف دیگر حتی عوامل محیطی نیز در مغز بازنمایی و پردازش می‌گردند. بدین ترتیب در بررسی رفتار، مغز و به‌طور کلی دستگاه عصبی نقش اساسی به خود می‌گیرد.»

نظرات کاربران

تامی
۱۳۹۶/۰۹/۱۸

در صورت ارائه محصول با فرمت pdf امکان باز کردن فایل با نرم افزار یا اپ، خارج از برنامه وجود ندارد. این در حالیست که مطالعه فایل در محیط اپ پیام نور اصلا راحت نیست.

saleh bagheri
۱۳۹۸/۰۹/۰۴

خوبه مشکلی نداشت مثل کتاب اصلیه، قیمت میتونست کمتر باشه و اینکه یکم نمونه کتاب رو بیشتر کنین بدونیم چی میخریم، حداقل یک فصل کامل رو بزارین، من قبل از خرید فکر میکردم ته هر فصل سوالای چهار گزینه ای

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۲۱ صفحه

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۲۱ صفحه

قیمت:
۷۱,۸۲۵
تومان