دانلود و خرید کتاب ملاقات با سنت باسیل سمیه محمدی تکاسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب ملاقات با سنت باسیل

کتاب ملاقات با سنت باسیل

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ملاقات با سنت باسیل

کتاب ملاقات با سنت باسیل نوشتهٔ سمیه محمدی تکاسی است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است.

 درباره کتاب ملاقات با سنت باسیل

کتاب ملاقات با سنت باسیل حقایق پنهان زندگی‌ای است که می‌خواهد فریاد برآورد، آنجا که چیزهایی نمی‌بینیم به اندازهٔ چیزهایی که می‌بینیم اهمیت دارند. شوریدگی و آشفتگی ذهن نیاز به کنترل دارد چراکه درد و رنج آدمی به زمان وابسته است، گویی آدمیان همواره نیازی بر شدن‌ها را با خود یدک می‌کشند. موفق شدن، پولدار شدن، شاد شدن، دکتر شدن، مهندس شدن، پیروز هر میدانی شدن. قهرمان این داستان یک تن نیست، بلکه دو تن در دو داستان درهم گره خورده و هر یک قهرمان محسوب می‌شود، قهرمانانی که از جاودانگی ورای ماده آگاهی دارند و نادیده‌ها را به چشم دیده تلطیف می‌کنند. رمان ملاقات با سنت باسیل واقعیت زندگی مردی است که به سنت باسیل معروف شده است و واقعیت زندگی دختری است که تمام جوانیش را می‌گذارد برای شناخت این مرد تا در خط رویایی زندگیش قابی از دلخوشی‌های درونی و رضایت شخصی هویدا شود نه نقابی از دروغ و ریا برای اطرافیان.

درباره انتشارات متخصصان

انتشارات متخصصان با توجه به تخصص چندین ساله در صنعت چاپ و نشر کتاب و داشتن شناخت کامل و جامع از بازار، اقدام به چاپ بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ جلد کتاب در رشته‌های ادبی شامل شعر و داستان و رمان، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و رشته‌های مهندسی کرده است. آغاز کار انتشارات متخصصان به سال های ۸۵-۸۶ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها به واسطهٔ تجربه و شناخت پذیرای چاپ کتاب بیش از ۲۰۰۰ نویسنده بوده است.

خواندن کتاب ملاقات با سنت باسیل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان ایرانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ملاقات با سنت باسیل

«سرم رو گرفتم سمت آسمون پرستاره و یه کم قدمهام رو تند کردم، وای نزدیک بود برم تو جدول کنار خیابون و بخورم زمین، نمی شه که هم اینجا باشم و هم نگران مامان الان باید تو جاده ذهن فقط یه چیز رونگه دارم دویدن و دویدن و لذت بردن از تکون خوردن‌ موهای جلوی پیشونیم و لذت ببرم از دویدن... نفهمیدم کی رسیدم خونه....». 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۵۵۶ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۵۵۶ صفحه

قیمت:
۱۸۰,۰۰۰
تومان