دانلود و خرید کتاب IELTS Speaking Booster لیلی نوری خواه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب IELTS Speaking Booster

کتاب IELTS Speaking Booster

انتشارات:نشر گنجور
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب IELTS Speaking Booster

کتاب IELTS Speaking Booster نوشتۀ لیلی نوری‌خواه در نشر گنجور به چاپ رسیده است. این کتاب، نمونه‌های پاسخ‌ به پرسش‌های کتاب‌های کمبریج است همراه با واژه‌ها و اصطلاحات مرتبط و کاربردی.

درباره کتاب IELTS Speaking Booster

آیلتس که برگرفته از عبارت International English Language Testing System است، نوعی آزمون جهانی ارزیابی زبان انگلیسی است. این آزمون و مدرک آن، معتبر و در سراسر جهان مورد قبول است و بسیاری برای مهاجرت کاری و تحصیلی از این آزمون استفاده می‌کنند. کتاب IELTS Speaking Booster نتیجۀ تجربه‌های نویسنده در تدریس دوره‌های General English, Pre-IELTS, and IELTS است. ایدۀ نگارش کتاب به کمک دانشجویانی که دورۀ آیلتس را با نویسنده داشته‌اند به وجود آمده است. الگوهای ارائه‌شده در این کتاب می‌تواند نیاز داوطلبان آزمون آیلتس را برای دریافت نمرات مدنظرشان تأمین کند.

کتاب ۷ فصل دارد و عنوان‌ آن‌ها از CAMBRIDGE IELTS 7 تا CAMBRIDGE IELTS 13 است. هر فصل دارای ۴ آزمون است. در ابتدای کتاب، نویسنده توصیه‌هایی برای درک و استفادۀ بهتر از مطالب کتاب ارائه کرده است.

خواندن کتاب IELTS Speaking Booster را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به داوطلبان آزمون آیلتس پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب IELTS Speaking Booster

«توجه به قیود استفاده شده: استفاده از قیدها در انتقال معنا تاثیر زیادی دارد. قیود مورد نیاز در پاسخگویی به سوالات استفاده شده‌اند. توجه خوانندگان برای یادگیری آنها می‌تواند به نمره بالاتر کمک کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۷۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۳۸ صفحه

حجم

۸۷۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۳۸ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان