دانلود و خرید کتاب بیوانفورماتیک سرطان الگزاندر کراسنیتز ترجمه چنگیز اصلاحچی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بیوانفورماتیک سرطان

کتاب بیوانفورماتیک سرطان نوشتهٔ الگزاندر کراسنیتز و ترجمهٔ چنگیز اصلاحچی و محمد محمودی گماری و ادریس چوپانی و الهام دیده ورا و زهرا محمودی و معین عموپور و یگانه شجاعی است. انتشارات دانشگاه شهید بهشتی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. 

درباره کتاب بیوانفورماتیک سرطان

کتاب بیوانفورماتیک سرطان منبعی به‌روز و جامع در حوزهٔ بيوانفورماتيک سرطانی است، كه پايگاه‌های مرتبط بـا سـرطان در آن بررسی شده، و شيوهٔ دريافت و بررسی داده‌های اين بيماری به بحث گذاشته شده است. همچنين، در اين كتاب مدل‌ها و الگوريتم‌های موجود برای آناليز داده‌های سرطان، ايمونوانفورماتيک سرطان، و روش‌های موجود توسعه‌ٔ هدفمند داروهای سـرطان نقـد و بـه بحث گذاشته شده است. كتاب را می‌توان منبعی كاربردی برای پژوهشگران، استادان و دانشجويان علاقمند به تحقيق در حـوزهٔ سرطان در نظر گرفت و از آنجا كه تمركز آن بر جنبه‌های متفاوت بيوانفورماتيک سرطان است، می‌توان گفت كه با مطالعهٔ ايـن كتاب گويی چند منبع يک‌جا مطالعه می‌شود. 

درباره انتشارات دانشگاه شهید بهشتی

«مرکز نشر آثار علمی» یکی از مدیریت‌های معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه است. این مرکز برای دستیابی به اهداف‌ ذکرشده در «سیاست‌های نشر تولیدات و آثار علمی پژوهشی»‌ و «سیاست‌های نشر مجلات علمی» در حوزۀ انتشار کتاب‌ و مجلات علمی دانشگاه شهید بهشتی فعالیت می‌کند. این مرکز از ۲ اداره تشکیل شده است: ادارۀ نشر کتاب و ادارۀ مجلات علمی دانشگاه. مرکز نشر هر نوع اثر علمی و تحقیقی شامل تصنیف، تألیف، ترجمه، تحشیه، تصحیح متون، گزارش پژوهشی و اسناد و مدارک علمی پژوهشی را در زمینۀ علم و فرهنگ، از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه شهید بهشتی یا دانشگاه‌ها و مراکز و مؤسسات علمی و پژوهشی دیگر و با رعایت مفاد «آیین‌نامۀ انتشار کتاب» برای چاپ و نشر می‌پذیرد.

خواندن کتاب بیوانفورماتیک سرطان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران علوم پزشکی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۰ صفحه

حجم

۲۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۰ صفحه

قیمت:
۶۴,۸۰۰
تومان