دانلود و خرید کتاب مجموعه نامه های اینمن به ناتالیا امیرعلی مهاجری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب مجموعه نامه های اینمن به ناتالیا

کتاب مجموعه نامه های اینمن به ناتالیا

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مجموعه نامه های اینمن به ناتالیا

کتاب مجموعه نامه های اینمن به ناتالیا نوشتهٔ امیرعلی مهاجری است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب مجموعه نامه های اینمن به ناتالیا

کتاب مجموعه نامه های اینمن به ناتالیا داستانی است که در امریکا و اروپا می‌گذرد. در این داستان، نویسنده با الهام گرفتن از رمان کوهستان سرد اثر چارلز فریزر دست به خلق این داستان کوتاه زده، که داستان آن در اواخر قرن نوزدهم و جنگ داخلی آمریکا می‌گذرد.

درباره انتشارات متخصصان

انتشارات متخصصان با توجه به تخصص چندین ساله در صنعت چاپ و نشر کتاب و داشتن شناخت کامل و جامع از بازار، اقدام به چاپ بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ جلد کتاب در رشته‌های ادبی شامل شعر و داستان و رمان، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و رشته‌های مهندسی کرده است. آغاز کار انتشارات متخصصان به سال های ۸۵-۸۶ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها به واسطهٔ تجربه و شناخت پذیرای چاپ کتاب بیش از ۲۰۰۰ نویسنده بوده است.

خواندن کتاب مجموعه نامه های اینمن به ناتالیا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان ایرانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مجموعه نامه های اینمن به ناتالیا

«هر بار که می‌خواهم بگویم جایت در کنار من خالی است ناگهان ماتم‌زده خودم را مواخذه می‌کنم. هم‌اکنون نه جای تو و نه جای هیچ‌کس دیگری در کنار من خالی نیست. تا چشم کار می‌کند و گوش می‌شنود در اینجا کینه‌ها و آزهای فروخورده حضور دارند که گه‌گداری تعدادشان از سربازان نیز فراتر می‌رود.

گویی از روزی که انسان به دنیا می‌آید نجوایی که ندا برای جنگ می‌دهد نیز با او پا به این دنیا می‌گذارد، چه برای زندگی، چه برای بقا و چه برای قدرت.

ناتالیای من، نمی‌توانم دلیل جنگ را درک کنم در حالیکه از فانی بودن خود آگاهم. برای چه می‌جنگیم؟ برای ابدیتی که هیچ‌گاه نصیبمان نخواهد شد؟ چه چیزی بن‌مایه‌ی این شور و حرارت را تشکیل می‌دهد که با فریادی نمادین و بدون خشم خاک‌ریزها را رد می‌کنیم و این‌گونه به سمت گورهایمان خیز برمی‌داریم؟

آه ناتالیای من، جنگ است، و این غایت خودخواهی من خواهد بود که بخواهم اینجا در کنارم باشی. آری میدانم، خودخواهی اینمن هدیه‌ی عشق به دو عاشق و معشوق است که این هدیه ثمره‌ای جز تباهی یک رابطه نخواهد داشت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

قیمت:
۳۱,۵۰۰
تومان