دانلود و خرید کتاب روبی یک نگرانی پیدا می کند تام پرسیوال ترجمه امیرعلی خلج
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب روبی یک نگرانی پیدا می کند

کتاب روبی یک نگرانی پیدا می کند

معرفی کتاب روبی یک نگرانی پیدا می کند

کتاب روبی یک نگرانی پیدا می کند نوشتهٔ تام پرسیوال و ترجمهٔ امیرعلی خلج است. انتشارات سیمای شرق این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان برای کودکان نوشته شده است. چه کار می‌کنید اگر یک نگرانی شما را تنها نگذارد؟ با خواندن این کتاب خواهید فهمید. این اثر از مجموعهٔ «کتاب‌های زرافه» است.

درباره کتاب روبی یک نگرانی پیدا می کند

قصه‌ها مزایای بی‌شماری دارند و برای همۀ افراد قابل‌درک و فهم هستند. مطالعهٔ داستان‌ها، چه خیالی باشند و چه واقعی، یکی از بهترین راه‌های انتقال دانش و تجربه، افزایش آگاهی و آموزش مهارت‌ها برای زندگی موفق‌ترند. کودکان از طریق داستان‌ها رشد می‌کنند، موارد زیادی را یاد می‌گیرند و نسبت به مسائل آموزشی واکنش بهتری نشان می‌دهند. آموزش در حین خواندن آموزش غیرمستقیم نام دارد و کودکان بدون اینکه بدانند نکات زیادی را می‌آموزند. آموزش‌ها می‌تواند مهارت‌های زندگی، هنجارها و رفتارهای درست باشد یا مطالب و حقایق علمی دنیای اطراف. این آموزش‌ها چون به‌صورت داستان برای کودکان خوانده می‌شود، ضمن سرگرم‌کردن و پرکردن اوقات فراغتشان، در ذهنشان باقی می‌ماند.

کتاب روبی یک نگرانی پیدا می کند که با تصویرسازی‌ها و به قلم تام پرسیوال منتشر شده، داستانی برای کودکان است. نویسنده در این اثر مصور داستان دختری به نام «روبی» را روایت کرده است؛ دختر کوچولویی خوشحال که عاشق تاب‌بازی است. روزی روبی احساس جدیدی در درون خود احساس می‌کند. آن احساس نگرانی است. چرا روبی این احساس را پیدا کرده است؟ او چطور با این احساس کنار می‌آید. این داستان کودکانه را بخوانید تا بدانید. این اثر از مجموعهٔ «احساس‌های من» است.

خواندن کتاب روبی یک نگرانی پیدا می کند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به همهٔ کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۱۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان