دانلود و خرید کتاب می خواهم گمنام بمانم سعید جلائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب می خواهم گمنام بمانم اثر سعید جلائی

کتاب می خواهم گمنام بمانم

معرفی کتاب می خواهم گمنام بمانم

کتاب «می خواهم گمنام بمانم» نوشتۀ سعید جلائی و دلارام بدری است و انتشارات سفیران طلائیه آفتاب آن را منتشر کرده است. می‌خواهم گمنام بمانم به زندگی فرمانده گردان روح الله لشکر علی بن ابی طالب (ع)، شهید محمدحسین ساعدی پرداخته است.

درباره کتاب می خواهم گمنام بمانم

شهدا، نماد فرهنگ ایثار و شهادت هستند؛ لذا باید به‌درستی معرفی شوند. امروزه پا به هر کوچه و خیابانی که بگذاریم، از هر بزرگراه یا میدانی که عبور کنیم نام شهدا را می‌بینیم. کشور ایران پر از قهرمانان بزرگی است که در موقعیت‌های سخت و دشوار پا به میدان گذشتند و از جان‌عزیزشان گذشتند. اما صِرف نام‌گذاری خیابان برای شناختن و یادآوری این عزیزان کافی نیست به همین دلیل ثبت و ضبط خاطرات شهدا و رزمندگان اهمیت و ضرورت زیادی دارد و نوشتن کتاب یکی از مهم‌ترین ابزار‌ها برای حفظ و انتقال خاطرات و فرهنگ ایثار و شهادت است. زندگی‌نامه‌های شهدا و ثبت خاطراتشان به افراد کمک می‌کند تا با ابعاد دیگری از شخصیت، سبک زندگی و جهان‌بینی‌شان آشنا شوند.

کتاب می‌خوام گنام بمانم همانند بسیاری از کتاب‌های زندگینامۀ شهدا فرصت بسیار خوب و البته آسان‌ترین روش برای نزدیک‌شدن به این بزرگان است. این کتاب درواقع سیری در زندگی و مبارزات فرمانده گردان روح‌الله لشکر علی‌بن ابی طالب شهید محمدحسین ساعدی است و به زندگی شخصی، تحصیلات، فعالیت‌های مبارزاتی، مسئولیت‌ها، سمت‌ها و ابعاد شخصیتی و خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار می‌پردازد. نویسندگان تلاش کرده‌اند در پانوشت هر بخش از کتاب می‌خوام گنام بمانم، اسم راوی یا عنوان منبع را بیاورند. شهید محمدحسین ساعدی با اینکه دوره‌های آموزشی و فرماندهی را طی نکرده بود به خوبی رزمندگان خمین را مدیریت می‌کرد و علی‌رغم اینکه تحصیلات چندانی نداشت، بی‌نهایت اهل مطالعه بود و در خلوت و تنهایی هر کتابی که می‌دانست برایش مفید است مطالعه می‌کرد.

خواندن کتاب می خواهم گمنام بمانم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های خاطرات و علاقه‌مندان به زندگینامۀ شهدا پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب می خواهم گمنام بمانم

«شب که فهمید جنگ شروع شده اسمش را نوشت تا بعد از گذراندن آموزش‌های لازم به جبهه برود. می‌گفت که ما باید به جبهه و جنگ برویم. به‌صورت بسیجی رفت و چهار ماه در منطقه ماند و بلافاصله که آمد به سپاه رفت و پاسدار شد. می‌گفت: ما باید همیشه آمادۀ دفاع از کشورمان و دینمان باشیم حتی اگر در این راه به شهادت برسیم و همان شد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان