دانلود و خرید کتاب بازاریابی خلاقانه میلاد افشاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی خلاقانه اثر میلاد افشاری

کتاب بازاریابی خلاقانه

انتشارات:کلید پژوه
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بازاریابی خلاقانه

کتاب «بازاریابی خلاقانه» نوشتۀ میلاد افشاری است و کلید پژوه آن را منتشر کرده است. تمرکز این کتاب بر استارت‌‌آپ‌های صنعت آبزیان است.

درباره کتاب بازاریابی خلاقانه

در قرن ۲۱ بازاریابی پا به عصر تعاملی و برهم کنشی گذاشته است. تغییر بنیادی در تعریف و هدف از بازاریابی در قرن ۲۱ این است که به عنوان یک اصل بازرگانی، فراتر از صرف تسهیل تبادلات و دادوستدهای بین تولیدکننده و مشتریان گسترش یافته است. تشویق خلاقیت در محل کار می‌تواند به افزایش موفقیت کسب و کار کمک کند.

دلایل زیادی بر اندیشیدن خلاقانه و ایجاد بازاریابی خلاق توسط تولیدکنندگان کالا و خدمات وجود دارد. بازاریابی خلاق به بازاریابان این امکان را می‌دهد که نسبت به بهره‌برداری از فرصت‌های نوین براي آماده‌سازی امکان ورود محصولی جدید که گستره وسیع‌تری از مخاطبان را در بر می‌گیرد، اقدام کنند. به‌عبارت‌دیگر به‌جای اینکه در بازار امروز، صرفاً به مشتري پیشنهاد کنند که از یک محصول، مجدداً خرید و استفاده کنند، به او محصولات جدیدي پیشنهاد می‌کنند و این جز با آشنایی با روش‌های شناسایی و کشف ایده‌های راه‌گشا میسر نخواهد بود. استارتاپ‌ها می‌توانند از بازاریابی خلاق در راستای پیشرفت استفاده کنند.

صنعت آبزیان یکی از صنایع مهم و پرفروش در جهان است که همواره به دنبال روش‌های نوین و خلاق برای بازاریابی محصولات خود است. استارت‌آپ‌های فعال در این حوزه نیز باید با استفاده از روش‌های بازاریابی خلاقانه، توانایی خود را در جذب مشتریان و رشد کسب‌وکار خود اثبات کنند. بازاریابی خلاقانه در صنعت آبزیان می‌تواند شامل استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای تبلیغات، ارائۀ محتوای جذاب و آموزشی درباره محصولات، ایجاد رویدادها و فعالیت‌های تبلیغاتی متنوع، همکاری با تأثیرگذاران صنعت آبزیان و استفاده از فنّاوری‌های نوین برای ارتقای تجربه مشتریان شود. استفاده از روش‌های بازاریابی خلاقانه در صنعت آبزیان می‌تواند به استارت‌آپ‌ها کمک کند تا رقابت کنند، محصولات خود را به مخاطبان مناسب معرفی کنند و بازار خود را گسترش دهند. این روش‌ها به استارت‌آپ‌ها کمک می‌کنند تا به‌صورت خلاقانه و مؤثر به بازار پرتاب شوند و موفقیت بیشتری را در دست بگیرند. این کتاب ، نقش بازاریابی خلاقانه میان استارت‌آپ‌های صنعت آبزیان را بررسی می‌کند.

کتاب بازاریابی خلاقانه در۵ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «فصل اول: بازاریابی، تاریخچه، ابعاد و فرایندهای آن»، «فصل دوم: بازاریابی خلاقانه و فرایندهای آن»، «فصل سوم: بررسی عوامل مؤثر بر خلاقیت در استارتاپ‌ها»، «فصل چهارم: بازاریابی خلاقانه در صنعت آبزیان» و «فصل پنجم: مدل بازاریابی خلاقانه میان استارت‌آپ‌های صنعت آبزیان»

خواندن کتاب بازاریابی خلاقانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به غعالان حوزۀ مدیریت، کسب‌و‌کار و همچنین کسانی که در صنعت آبزیان فعالیت می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بازاریابی خلاقانه

«بازاریابی در واقع پیداکردن فردي است که نیاز دارد شما را بشناسد، به شما علاقه داشته باشد و به شما اعتماد کند و دادن یک وعده بزرگ و ارائه چیزی بیشتر از تصور فرد است. بازاریابی فرایند پیش‌بینی و مدیریت و رضایت از محصولات مورد تقاضا خدمات و ایده‌ها است. هدف از بازاریابی ایجاد فروش بیشتر است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان