دانلود و خرید کتاب آسیای پساکرونا هیون هوون لی ترجمه محمد سلیمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آسیای پساکرونا

کتاب آسیای پساکرونا نوشتهٔ هیون هوون لی و دانگ هیون پارک و ترجمهٔ محمد سلیمانی و علی جوان جعفری و امیر کارگر است. انتشارات دانشگاه امام صادق (ع) این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب آسیای پساکرونا

کتاب آسیای پساکرونا رویکردی آینده‌پژوهانه دارد و در تلاش است تا تصویری نسبتاً شفاف از آسیای پساکرونا ارائه کند. گرچه به گفته کارشناسان ویروس کرونا مدام در حال تغییر شکل بوده و از بین رفتن آن برای همیشه امری تقریباً محال است؛ اما با ساخت و توزیع واکسن در سال ۲۰۲۱ جهان به آرامشی نسبی بازگشته است. این ثبات نسبی بعد از طوفان کرونا، مهلتی ایجاد کرده است که با دقت‌نظر تمامی ابعاد آثار این ویروس را مشاهده شود و تغییرات اساسی ایجاد‌شده در اقتصاد، سیاست و فرهنگ مردم دنیا را رصد گردد. کووید ۱۹ اتفاقی بود که بی‌شک‌ موجب دگردیسی در جهان شده و از دل آن، رخدادها، تلازم‌ها و تزاحم‌های جدید شکل خواهد گرفت.

خواندن کتاب آسیای پساکرونا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران اقتصاد پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آسیای پساکرونا

«جهان در واپسین ماه‌های سال ۲۰۱۹ شاهد شیوع بیماری همه‌گیر کووید ۱۹ شد که به کرونا شهرت یافت و رفته‌رفته آثار عمیقی بر اقتصاد، سیاست و سبک زندگی مردم سرتاسر دنیا گذاشت. در زمان نگارش این مقدمه، بیش از ۶۰۰ میلیون ابتلا و بیش از شش میلیون مرگ به‌سبب ابتلا به این ویروس ثبت شده است . شیوع این همه‌گیری ضربه سنگینی بر اقتصاد جهانی بود. در حدفاصل شیوع این ویروس تا ساخت اولین‌نمونه واکسن‌های کووید ۱۹، اقتصاد جهان، انقباضی باورنکردنی را تجربه کرد. تعطیلی کسب‌وکارها و کاهش عرضه و تقاضا در بازار به‌خاطر محدودیت‌های اعمال‌شده توسط دولت‌ها به‌سبب شیوع این بیماری، تولید ناخالص داخلی کشورها را کاهش داد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۹۴,۵۰۰
تومان