دانلود و خرید کتاب سقف سموری الهه ایرانفرد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سقف سموری اثر الهه ایرانفرد

کتاب سقف سموری

معرفی کتاب سقف سموری

کتاب سقف سموری نوشتۀ الهه ایرانفرد در انتشارات سیمای شرق به چاپ رسیده است. این کتاب مصور رنگی و مناسب برای کودکان گروه سنی ب در مجموعۀ کتاب‌های حسابگر کوچک قرار دارد که یکی مهارت‌های زندگی یعنی سواد مالی را به کودکان آموزش می‌دهد.

درباره کتاب سقف سموری

یکی دوتا سه‌تا چهارتا ... بلدی بشمری؟ بلدی اندازه بگیری؟ می‌دانی از هر چیزی چقدر توی دنیا هست؟ چقدرش مال خودت است؟ می‌‌دانی هر چیزی کی تمام می‌شود؟ اگر همۀ این‌ها را بلدی تو یک حسابگر کوچک هستی. اگر دوست داری یاد بگیری مجموعه کتاب‌های «حساب‌گر کوچک» (آموزش سواد مالی) که برای کودکان نوشته شده، با همین هدف آموزش مهارت‌های زندگی و با تمرکز بر موضوع آموزش سواد مالی نوشته شده‌اند. دیگر کتاب‌های این مجموعه عبارت‌اند از:

جیب‌های کانگورویی

ماجرای تمام نشدنی ملخک و مورچه ریزه‌ها

سیب صبور

آرزوی آقای اسب

داستان‌های این مجموعه دربارۀ کارآفرینی‌های کودکانه، طرح‌های پول‌ساز و کسب‌وکارهای کوچک برای آن‌هاست، بخشی دربارۀ اهمیت همکاری و کمک کردن در وقت ضرورت است تا مشکل به‌موقع برطرف شود. این موضوعات در قالب داستان‌های حیوانات طراحی شده‌اند و قرار است از کودکان حسابگری کوچک بسازند چه از نظر مالی و چه از لحاظ درک موقیعت و زمان.

داستان سقف سموری دربارۀ خانوادۀ سمور آبی است که ناگهان گرفتار مشکلی می‌شوند و باید با حساب‌گری زمانی که دارند کاری را سریع به پایان برسانند. این خانواده مشغول خوردن شام بودند. ماهی‌هایی خوشمزه‌ای را که مادرشان پخته بود با خوشحالی می‌خوردند که ناگهان از سقف خانه چند قطره آب وسط میز شام چکید. سقف خانه سوراخ شده بود و طوفان بزرگی در راه بود. خانوادۀ سمور آبی تا پایان شب وقت داشتند که سقف را تعمیر کنند وگرنه تمام خانه‌شان را آب می‌گرفت. بچه‌ها به صف شدند و در حالی که زمان محدود بود وسایل مورد نیاز را جمع‌آوری کردند تا مادر باید چوب‌ها را ببرد و پدر سقف را تعمیر کند. آیا آن‌ها می‌توانند سقف را به‌موقع تعمیر کنند؟

داستان مصور سقف سموری پر از عکس‌های رنگی و جذاب است که دیدنشان بسیار دلنشین است و کودکان را به ادامۀ خواندن داستان ترغیب می‌کند.

خواندن کتاب سقف سموری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدار کتاب‌های داستان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

حجم

۱۰٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان