دانلود و خرید کتاب ترانسفورماتورهای هوایی جواد کریمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ترانسفورماتورهای هوایی اثر جواد کریمی

کتاب ترانسفورماتورهای هوایی

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ترانسفورماتورهای هوایی

کتاب الکترونیکی «ترانسفورماتورهای هوایی» نوشتهٔ جواد کریمی و عادل تدین فر، در انتشارات سازمان صنایع هوایی چاپ شده است. این کتاب به موضوع تخصصی ترانسفورماتورهای مورد استفاده در هواگردها می‌پردازد. ترانسفورماتورها، از جمله اجزای کلیدی در سیستم‌های تغذیهٔ الکتریکی و کنترلی هواپیماها هستند که عملکرد صحیح و کارامد آن‌ها برای حفظ عملکرد کلی هواگردها ضروری است.

درباره کتاب ترانسفورماتورهای هوایی

کتاب «ترانسفورماتورهای هوایی» در ۵ فصل به بررسی و تشریح ساخت و کاربرد ترانسفورماتورهای مورد استفاده در صنعت هوایی می‌پردازد.

در فصل اول، مفاهیم اولیه و مقدماتی مغناطیس و ترانسفورماتورها مورد بحث قرار می‌گیرند. این فصل شامل تعاریف، فرمول‌ها و اصول پایه‌ای مرتبط با میدان‌های مغناطیسی و نیروی مغناطیسی است.

در فصل دوم، به بررسی و تحلیل انواع هسته‌های مغناطیسی پرداخته شده است که نقش مهمی در عملکرد ترانسفورماتورها ایفا می‌کنند. ویژگی‌های مواد مغناطیسی، جریان‌های گردابی و نحوهٔ کارکرد هسته‌ها از جمله موضوعاتی است که در این فصل به‌صورت دقیق توضیح داده شده است.

فصل سوم کتاب به طراحی و انتخاب قطعات برای ساخت ترانسفورماتورهای هوایی اختصاص دارد. این فصل به‌ویژه برای مهندسان و طراحانی که در زمینهٔ ساخت قطعات هوایی فعالیت می‌کنند، حائز اهمیت است. نویسندگان در این فصل به نحوهٔ انتخاب هسته، تعداد دورهای سیم‌پیچ‌ها و روش‌های تست و ارزیابی ترانسفورماتورها پرداخته‌اند.

فصل چهارم به تست‌های تعیین صلاحیت عملکردی و محیطی ترانسفورماتورها می‌پردازد. این بخش شامل روش‌های مختلف آزمون و بررسی‌های عملکردی است که برای اطمینان از کارایی و ایمنی ترانسفورماتورها انجام می‌شود.

در نهایت، فصل پنجم به بهره‌گیری از هسته‌های نوین نانوساختار در ترانسفورماتورهای هوایی می‌پردازد. این فصل به بررسی کاربرد فناوری نانو در بهبود عملکرد ترانسفورماتورها و ارائهٔ روش‌های جدید در طراحی و ساخت آن‌ها اختصاص دارد.

کتاب ترانسفورماتورهای هوایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب می‌تواند به‌عنوان منبع آموزشی و مرجع تحقیقی در دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی هوافضا و الکترونیک مورد استفاده قرار گیرد. همچنین این اثر برای مهندسان و طراحان شاغل در صنعت هوافضا مناسب است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۱۳ صفحه

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۱۳ صفحه

قیمت:
۱۰۷,۰۰۰
تومان