دانلود و خرید کتاب نقاش خانه خود باشید! احسان محمدبیگی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نقاش خانه خود باشید! اثر احسان محمدبیگی

کتاب نقاش خانه خود باشید!

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب نقاش خانه خود باشید!

کتاب نقاش خانه خود باشید! نوشتهٔ احسان محمدبیگی است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی راهنمای عملی و کاربردی رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان است.

درباره کتاب نقاش خانه خود باشید!

کتاب نقاش خانه خود باشید! راهنمایی جامع و دقیقی برای یادگیری و به دست آوردن مهارت نقاشی ساختمان است و اگر در حرفه‌ٔ نقاشی ساختمان مشغول به کار هستید و یا قصد دارید این مهارت را به عنوان مسیر شغلی آینده دنبال کنید با این کتاب می‌توانید قدم‌به‌قدم همراه شوید و تجربیات چندین سال کار در این حرفه را تنها با مطالعه یک کتاب فرابگیرید این کتاب را شرکت رنگ الوان به عنوان خوشنام‌ترین تولیدکننده رنگ‌های ساختمانی در ایران حمایت کرده و ظرف مدت کوتاهی به یکی از پرفروش‌ ترین کتاب‌ها در زمینه‌ٔ مهارت‌های فنی تبدیل شده است.

درباره انتشارات متخصصان

انتشارات متخصصان با توجه به تخصص چندین ساله در صنعت چاپ و نشر کتاب و داشتن شناخت کامل و جامع از بازار، اقدام به چاپ بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ جلد کتاب در رشته‌های ادبی شامل شعر و داستان و رمان، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و رشته‌های مهندسی کرده است. آغاز کار انتشارات متخصصان به سال های ۸۵-۸۶ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها به واسطهٔ تجربه و شناخت پذیرای چاپ کتاب بیش از ۲۰۰۰ نویسنده بوده است.

خواندن کتاب نقاش خانه خود باشید! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران طراحی و نقاشی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

قیمت:
۱۲۱,۵۰۰
تومان