دانلود و خرید کتاب ظهور اهریمن رابرت میسون ترجمه رضا صفوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ظهور اهریمن اثر رابرت میسون

کتاب ظهور اهریمن

نویسنده:رابرت میسون
مترجم:رضا صفوی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ظهور اهریمن

کتاب ظهور اهریمن نوشتهٔ رابرت میسون و ترجمهٔ رضا صفوی است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی مقاله‌ای در مورد نیروهای عمیق پشت بحران‌های جهان است.

درباره کتاب ظهور اهریمن

کتاب ظهور اهریمن اولین کتاب و تنها متن فارسی در زمینهٔ تئوسوفی است. در این کتاب با این جنبش فلسفی آشنا می‌شوید. به متن اصلی کتاب ظهور اهریمن دو بخش اضافه شده است: در بخش اول مترجم به تاریخچه و نحوهٔ پیدایش این جنبش می‌پردازد، و در بخش بعدی رادولف استاینر را به صورت کوتاهی معرفی می‌کند، چرا که بیشتر نوشته‌های این کتاب تفسیری از نوشته‌ها و کتاب‌های ایشان است. تئوسوفی را که ابتدا از نوشته‌های بلاواتسکی مشتق شده بود، تئوسوفیست‌های بعدی مانند آنی بسانت و چارلز لیدبیتر بازنگری‌ کرده‌اند. 

درباره انتشارات متخصصان

انتشارات متخصصان با توجه به تخصص چندین ساله در صنعت چاپ و نشر کتاب و داشتن شناخت کامل و جامع از بازار، اقدام به چاپ بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ جلد کتاب در رشته‌های ادبی شامل شعر و داستان و رمان، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و رشته‌های مهندسی کرده است. آغاز کار انتشارات متخصصان به سال های ۸۵-۸۶ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها به واسطهٔ تجربه و شناخت پذیرای چاپ کتاب بیش از ۲۰۰۰ نویسنده بوده است.

خواندن کتاب ظهور اهریمن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مباحث ادیان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ظهور اهریمن

«اصطلاح تئوسوفی از واژه یونانی (Theos) به معنی خدا و (Sophia) به معنی حکمت گرفته شده که می‌توان آن را حکمت الهی نیز خواند. ریشه‌های این جنبش را می‌توان در گئوسیزم (Gnosticism) و نوافلاطونی باستان جستجو کرد. خود بلاواتسکی اقرار داشت که این آموزه های تئوسوفی اختراع خود او نبودند، بلکه از برادری متشکل از متخصصان روحانی مخفی دریافت شده که او از آنها به عنوان استاد یا مهاتماس یاد کرده است، محل اقامت استادان را در پادشاهی تبت و هیمالیا ذکر کرده که این استادان منبع بسیاری از نوشته‌های منتشر شده او بوده‌اند. اعتقاد بر این است که این استادان، دانش معنوی باستانی جهان را حفظ می‌کنند، و نماینده یک اخوان سفید بزرگ، یا لژ سفید که مراقب بشریت و هدایت مسیر تکامل آن هستند. دیگر اشکال این آموزه را می‌توان در دوران باستان توسط مانویان، فرق‌های دوگان هگرای ایرانی و در قرون وسطی توسط دو گروه از بدعت گذاران دوگانه یعنی بوگومی لها در بلغارستان و امپراتوری بیزانس، و کاتاریها در جنوب فرانسه و ایتالیا پیدا کرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۹۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۸۹۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۳۳,۷۵۰
تومان