دانلود و خرید کتاب آموزش تندخوانی حرفه ای در ۱۰ روز علیرضا تاج آبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش تندخوانی حرفه ای در ۱۰ روز اثر علیرضا تاج آبادی

کتاب آموزش تندخوانی حرفه ای در ۱۰ روز

معرفی کتاب آموزش تندخوانی حرفه ای در ۱۰ روز

کتاب الکترونیکی آموزش تندخوانی حرفه ای در ۱۰ روز نوشتۀ علیرضا تاج آبادی است و انتشارات امید کویر آن را منتشر کرده است. کتاب آموزش تندخوانی حرفه ای در ۱۰ روز، مجموعه‌ای از آموزه‌ها و تمرین‌های کاربردی است که به افزایش تمرکز، تندخوانی و درک مطلب شما کمک می‌کند و می‌توانید در مدت زمانی کوتاه به یک توانایی مهم و شگفت‌انگیز دست یابید.

درباره کتاب آموزش تندخوانی حرفه ای در ۱۰ روز

کتاب آموزش تندخوانی حرفه ای در ۱۰ روز به شما کمک می‌کند به مهارت تندخوانی دست یابید و مطالب درسی و غیردرسی را به‌سرعت و با درک بالا مطالعه کنید و لذت ببرید، به تمرکز حواس بیشتری نیز دست یابید، حافظه‌تان را هم تقویت کنید، اعتماد به نفستان را بالاتر ببرید و مهم‌تر از همه بتوانید راه استفاده از نیروی عظیم ناخودآگاه را هم یاد بگیرید.

تندخوانی یک مهارت است که با انجام تمرینات اصولی به دست می‌آید. با انجام تمرینات این کتاب توقف‌ها و برگشت‌های چشمتان از بین می‌رود و حوزهٔ دیدتان گسترش می‌یابد و دیدتان بر چیزی که می‌خوانید متمرکز می‌شود و خودبه‌خود تندخوان می‌شوید و بعد از آن دیگر نمی‌توانید آهسته بخوانید. اما به یاد داشته باشید که تندخوانی باعث می‌شود که درک شما از آن مطلب بالاتر هم برود، زیرا ناخودآگاه تمرکز حواستان را زیاد‌تر می‌کند. فقط این نکتهٔ بسیار مهم را بدانید که سرعت خواندن همهٔ کتاب‌ها مثل هم نیست. ممکن است پس از پایان این دوره یک کتاب رمان را با سرعت ۱۰۰۰ کلمه بخوانید؛ ولی یک کتاب دشوار را با سرعت ۳۰۰ کلمه بخوانید و این طبیعی است، چون سرعت خواندن به عوامل زیادی بستگی دارد.

خواندن کتاب آموزش تندخوانی حرفه ای در ۱۰ روز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کسانی که می‌خواهند سرعت خواندنشان را بالا ببرند مناسب است.

بخشی از کتاب آموزش تندخوانی حرفه ای در ۱۰ روز

«وقتی خودتان را برای تندخوانی آموزش می‌دهید، ذهن شما می‌تواند به‌طور خودکار، آن‌چه می‌بینید را، پردازش کند. بنابراین مجبور به توقف و تلفظ نیستید. می‌توانید سرعت خواندن خود را از تعداد معمولی ۲۰۰ تا ۲۵۰ کلمه در هر دقیقه تا تقریباً هر سطحی که تصمیم بگیرید، افزایش دهید.

برای غلبه بر این عادت نادرست مطالعه، صداقت مهم است. شما باید اعتراف کنید که در حقیقت صدایی در سر دارید که هنگام خواندن، باید آن را خاموش کنید. گام بعدی تمرین صحبت ‌نکردن است. این‌جا چند نکته درباره‌ی چگونگی دوری از «گفتن یا شنیدن کلمات هنگام خواندن» و نابود کردن این عادت بد وجود دارد...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

قیمت:
۹۹,۰۰۰
تومان