دانلود و خرید کتاب ابزارهای بسیار موثر برای تیم ها استفانو ماستروجیاکونو ترجمه علیرضا کوشکی جهرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ابزارهای بسیار موثر برای تیم ها

کتاب ابزارهای بسیار موثر برای تیم ها نوشتهٔ استفانو ماستروجیاکونو و الکساندر استروالدر و ترجمهٔ علیرضا کوشکی جهرمی و معین عبدالمحمد سقا است. انتشارات چاپ و نشر بازرگانی این کتاب راهنما را منتشر کرده است.

درباره کتاب ابزارهای بسیار موثر برای تیم ها

کتاب ابزارهای بسیار موثر برای تیم ها دربردارندهٔ یک راهنمای عملی برای رهبران و مدیرانی است که می‌خواهند تیم‌های بسیار اثربخش ایجاد کنند. این کتاب برای کمک به تیم‌ها برای غلبه بر چالش‌های رایج، بهبود ارتباطات و همکاری و دستیابی به سطوح بالای عملکرد طراحی شده است. نویسندگانْ مجموعه‌ای از ابزارها و فنون عملی را ارائه کرده‌اند که می‌تواند برای کمک به تیم‌ها برای مقابله با چالش‌های اصلی مانند ناتوانی در برقراری ارتباط، عدم اعتماد و عدم مسئولیت‌پذیری مورد استفاده قرار گیرد؛ همچنین در باب جنبه‌های کلیدی تشکیل تیم، هنجارها، مدیریت تعارض، نتایج و مسئولیت‌پذیری در این اثر می‌خوانید و بینش‌هایی را درمورد چگونگی ایجاد محیطی که در آن تیم‌ها می‌توانند پیشرفت کنند، کسب خواهید کرد. گفته شده است که یکی از نکات برجستهٔ این کتاب، مجموعه‌ای از الگوها و چک‌لیست‌هاست که تیم‌ها می‌توانند از آن برای کمک به بهبود ارتباطات، همکاری و فرایندهای تصمیم‌گیری استفاده کنند. این الگوها و چک‌لیست‌ها برای کمک به تیم‌ها در شناسایی و رسیدگی به چالش‌های اصلی و ایجاد فرهنگی که در آن تیم‌ها بتوانند به پتانسیل کامل خود دست یابند، طراحی شده است. علیرضا کوشکی جهرمی، دانشیار مدیریت و رفتار سازمانی دانشگاه علامه طباطبائی یکی از مترجمان این کتاب است.

خواندن کتاب ابزارهای بسیار موثر برای تیم ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به فردی که می‌خواهد تیم‌های اثربخشی بسازد و مدیریت کند (چه رهبر یک سازمان بزرگ و چه صاحب کسب‌وکار کوچک و یا نوپا) پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۹٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان