دانلود و خرید کتاب مدیریت خرید ایرج زینال زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت خرید اثر ایرج زینال زاده

کتاب مدیریت خرید

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مدیریت خرید

کتاب مدیریت خرید نوشتهٔ ایرج زینال زاده را انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر کرده است. این کتاب به بیان نکاتی در باب خرید و فروش کالاهای خارجی و مسائل حقوقی و تجاری مربوط به آن می‌پردازد.

درباره کتاب مدیریت خرید

برای بسیاری از کسب‌وکارهای داخلی پیش می‌آید که نیازمند خرید تجهیزات و مواد اولیه از کشورهای خارجی گردند. در این‌صورت لازم است تا نکات حقوقی و جزئیات تجاری آن را بدانند و برای جلوگیری از ضررهای بعدی به کار ببندند. کتاب حاضر که به‌قلم یکی از افراد خبره و باتجربه در حوزهٔ واردات و صادرات نگاشته شده، به‌خوبی به تببین تمامی نکات مهم و موردنیاز کسب‌وکارها در این زمینه پرداخته و منبع خوبی برای به‌روز کردن اطلاعات تجاری است.

خواندن کتاب مدیریت خرید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مباحث حقوقی واردات و صادرات کالا و نیز فعالان اقتصادی از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب مدیریت خرید

«تجارت الکترونیک (E-Commere) 

تجارت الکترونیک از مفاهیمی است که با ورود شبکه اینترنت به دنیای تجارت شکل گرفته. ارتباط با فروشندگان و منابع تأمین کالا و خدمات پس از فروش تبلیغات تجاری، بازاریابی و.... دستخوش تغییر شده است. در ارتباط با مسائل تجاری و کسب‌وکار نیز امروزه با استفاده از ارتباطات الکترونیکی معاملات با سرعت زیاد و هزینهٔ کمتری انجام می‌شود. تجارت الکترونیکی با استفاده از تبادل الکترونیکی اطلاعات EDI و پست الکترونیکی (E-mail) و نمابر (Fax)، اسناد تجاری و اطلاعات بین طرفین تجاری مبادله می‌شود. تجارت الکترونیک را می‌توان انجام هرگونه امور تجاری و بازرگانی خارجی را به‌صورت همزمان (Online) و از طریق اینترنت بیان کرد.

مزیت استفاده از تجارت الکترونیک

کاهش هزینه و زمان در انجام امور تجاری 

ارتباط مستقیم با عرضه کنندگان کالا 

کاتالوگ و فاکتور و سایر اسناد تجاری به‌سهولت قابل دسترسی خریداران است.

مدیریت زنجیرهٔ تأمین SCM

شرکت‌ها برای غلبه بر چالش‌های پیشِ‌رو روابط تجاری خود را با سایر شرکت‌ها، توسعه دادند تا برخی فعالیت‌ها را به‌صورت مشترک اجرا و به سمت کارکردهای مشارکتی حرکت نمایند و پیشرفت ارتباطات الکترونیکی در کنار فناوری اطلاعات و ارتباطات مدیریت زنجیره تأمین Supply Chain Management را شکل داده است.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۶۷ صفحه

حجم

۱۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۶۷ صفحه

قیمت:
۱۶۷,۰۰۰
تومان