دانلود و خرید کتاب پدیده انقلاب اسلامی و موج بیداری جدید حبیب اله فتاحی اردکانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پدیده انقلاب اسلامی و موج بیداری جدید اثر حبیب اله فتاحی اردکانی

کتاب پدیده انقلاب اسلامی و موج بیداری جدید

معرفی کتاب پدیده انقلاب اسلامی و موج بیداری جدید

کتاب الکترونیکی «پدیده انقلاب اسلامی و موج بیداری جدید» نوشتهٔ حبیب اله فتاحی اردکانی در انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی چاپ شده است. اردکانی در این کتاب به بررسی تأثیرات انقلاب اسلامی ایران بر بیداری اسلامی و جنبش‌های اجتماعی در سطح جهانی، به‌ویژه در قرن بیست‌و‌یکم می‌پردازد.

درباره کتاب پدیده انقلاب اسلامی و موج بیداری جدید

کتاب پدیده انقلاب اسلامی و موج بیداری جدید به بررسی تأثیرات گستردهٔ انقلاب اسلامی ایران بر جنبش‌های بیداری اسلامی و سایر جنبش‌های اجتماعی و سیاسی در سطح جهانی، به‌ویژه در قرن بیست و یکم، پرداخته است. نویسنده انقلاب اسلامی ایران که در سال ۱۳۵۷ به پیروزی رسید، باعث ایجاد تغییرات عمیق و گسترده‌ای در جوامع اسلامی و فراتر از آن می‌داند و تلاش می‌کند در این کتاب با تحلیل تاریخی و نظری، چگونگی این امر را نشان دهد. او در ادامه این انقلاب را به‌عنوان یک پدیدهٔ بی‌نظیر معرفی می‌کند که به تغییرات عمده‌ای در فضای سیاسی و فرهنگی جهان منجر شد.

یکی از جنبه‌های مهم این کتاب، بررسی جنبش‌های بیداری اسلامی در منطقهٔ خاورمیانه است و به نقش انقلاب اسلامی ایران در این جنبش‌ها می‌پردازد. به عقیدهٔ حبیب اله فتاحی اردکانی بسیاری با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران در برابر نظام سلطهٔ جهانی و سیاست‌های قدرت‌های غربی ایستادگی کردند. همچنین در کتاب به جنبش‌های دیگری مانند جنبش تسخیر وال‌استریت در ایالات متحده اشاره شده است که به‌عنوان نمونه‌هایی از تأثیرات غیرمستقیم انقلاب اسلامی در جهان غرب شناخته می‌شوند.

نویسنده در کتاب پدیده انقلاب اسلامی و موج بیداری جدید، به‌طور جامع به تحلیل این جنبش‌ها و تحولات حاصل از آن‌ها می‌پردازد و آن‌ها را با عنوان «انقلاب‌های قرن بیست و یکمی» معرفی می‌کند. او همچنین به چالش‌ها و پیامدهای این تحولات در عرصهٔ بین‌المللی می‌پردازد و تأثیرات آن‌ها بر ساختارهای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جهانی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

کتاب پدیده انقلاب اسلامی و موج بیداری جدید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای افرادی که به مطالعهٔ تاریخ معاصر ایران و تاریخ انقلاب اسلامی ایران و نقش آن بر جنبش‌های اجتماعی و سیاسی در جهان علاقه‌مند هستند، مناسب است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۹۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۹۹۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۶۳,۰۰۰
تومان